Probleminio mokymosi elementų taikymas mokantis užsienio kalbos LSMU

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Probleminio mokymosi elementų taikymas mokantis užsienio kalbos LSMU
Alternative Title:
Application of the elements of problem-based learning in professional foreign language studies at LUHS
In the Journal:
Santalka: filologija, edukologija. 2014, t. 22, Nr. 1, p. 49-58
Keywords:
LT
Kalbų (užsienio) mokymas / Language (foreign) teaching.
Summary / Abstract:

LTDidėjanti mokslo reikšmė ir užmezgami nauji dalykiniai ryšiai su užsienio šalimis prisideda prie gero specialisto rengimo. Įvertinant pastovų specialybės žinių atsinaujinimą bei galimybes skaityti naujausią literatūrą užsienio kalba, dalyvauti užsienyje organizuojamose konferencijose su užsienio partneriais, tampa aktualu rengti specialistus, gebančius bendradarbiauti mokslinėje ir dalykinėje veikloje laisvai komunikuojančius užsienio kalba. Tyrimo tikslas: atskleisti probleminio mokymosi elementų taikymo raiškos ypatumus studijuojant užsienio kalbą LSMU. Apibendrinant pedagoginio eksperimento, vykdyto LSMU dėstant užsienio kalbos modulį, rezultatus, galima teigti, kad probleminio mokymosi elementų taikymas daro įtaką studentų gilaus požiūrio į studijas ir savarankiško darbo įgūdžių formavimui. Grupės mokymosi tikslų, koncepcijų žemėlapių, problemų sprendimų, diskusijos, grupinio darbo, smegenų šturmo naudojimas padarė studentams stiprų poveikį, sudarė sąlygas sėkmingoms jų studijoms. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Probleminis mokymas; Probleminis mokymasis; Studento ir dėstytojo kompetencija; Studijų klimatas; Užsienio kalbos mokymas; Climate of studies; Foreign language teaching; Problem-based learning; Student and teacher competence; Student's and teacher's competence; Students and teachers competence.

ENThe increasing significance of science and the new ties with foreign countries affect the education and training of specialists. Continuous updating of specialty knowledge and the possibility to read the most recent scientific literature in a foreign language and to participate in joint conferences together with foreign partners require the education and training of specialists who would be capable of cooperating in scientific and professional activity while fluently communicating in a foreign language. The aim of the study was to reveal the peculiarities of the expression of problem-based learning (PBL) elements in foreign language studies at Lithuanian University of Health Sciences (LUHS). The results of the pedagogical experiment conducted at LUHS when teaching the foreign language module showed that the application of PBL elements stimulated the formation of students’ deep approach to studies and skills of independent work. The use of group learning aim formation, concept maps, problem solving, discussion, group work, and brainstorming techniques had a significant effect on the students, and allowed for their empowerment for successful studies. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpe.2014.05
ISSN:
2335-7711
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69703
Updated:
2020-07-09 21:11:20
Metrics:
Views: 18    Downloads: 2
Export: