Aukštųjų mokyklų studentų praktinio parengimo turinio kokybė ir jos diagnostika

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Aukštųjų mokyklų studentų praktinio parengimo turinio kokybė ir jos diagnostika
Alternative Title:
Subject matter quality of practical training of higher school students and its diagnostics
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2007, Nr. 3, p. 58-63
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami aukštųjų mokyklų studentų praktinio rengimo turinio kokybės diagnostikos principai ir aspektai, apibrėžti praktinio rengimo turinio kokybės diagnostikos parametrai, išskirti diagnostikos lygiai. Straipsnyje pateikta praktinio rengimo turinio kokybės diagnostikos bendroji schema, sudaryta sisteminiu požiūriu, turinti klasikinius visiems diagnostikos procesams būdingus elementus. Atliekant diagnostiką pagal pateiktą schemą, galima gauti ne tik realius žinių, mokėjimų ir įgūdžių įsisavinimo bei jų pritaikymo įvairiose veiklos srityse lygio rodiklius, bet ir įgyti galimybę objektyviai įvertinti diagnostikos efektyvumą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Praktinio parengimo turinys; Praktinio rengimo turinys; Turinio kokybė; Turinio kokybės diagnostika; Content of practical training; Content quality; Content quality diagnostic; Content quality diagnostics; Practical content.

ENThe article deals with the principles and aspects of diagnostics of the subject matter quality of practical training of higher school students, the parametres of the subject matter quality diagnostics of practical training are determined, the levels of diagnostics are distinguished. The general scheme of the subject matter quality of practical training, having items typical of classic diagnostic process, which is formed systematically, is presented in the article. Performing diagnostics according to the scheme it is possible to get not only real indicators of mastering and application of knowledge, competence and skills in variuos spheres of activities, but to acquire the opportunity to assess the effectiveness of diagnostics. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Related Publications:
Enciklopedinis edukologijos žodynas / Leonas Jovaiša. Vilnius : Gimtasis žodis, 2007. 335 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69478
Updated:
2020-01-09 14:11:47
Metrics:
Views: 19
Export: