Pedagoginės praktikos kokybės vadybos tobulinimo parametrai (atvejo analizė)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagoginės praktikos kokybės vadybos tobulinimo parametrai (atvejo analizė)
Alternative Title:
Parameters for the development of pedagogical practice quality management (case analysis)
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2007, Nr. 3, p. 48-57
Keywords:
LT
Šiauliai. Šiaulių kraštas (Šiauliai region); Lietuva (Lithuania); Kokybė / Quality; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Pedagogika / Pedagogy; Universitetai / Universities.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami švietimo dokumentai, susiję su pedagogų rengimo tobulinimu, atlikta studijų programų lyginamoji turinio analizė praktinio ugdymo aspektu, įvertinama pedagoginės praktikos kokybės vadyba, remiantis praktikos atlikimo trukme, organizavimo tvarka, pedagoginės praktikos atlikimo laiku ir atlikimo vieta. Tyrimo tikslas - identifikuoti Šiaulių universiteto pedagoginės praktikos kokybės vadybos tobulinimo parametrus, galinčius daryti įtaką praktikos kokybės vadybos tobulinimui; pateikti pedagoginės praktikos kokybės vadybos institucijoje modelį. Raktiniai žodžiai: pedagoginės praktikos kokybės vadyba, visuotinės kokybės vadybos modelio taikymas švietime. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybės valdymas; Lyginamoji studijų programų analizė; Pedagoginė praktika; Pedagoginės praktikos kokybės vadyba; Universitetas; Visuotinės kokybės vadybos modelio taikymas švietime; Application of a Global Quality Management Model in Education; Comparative analysis of the study programmes; Pedagogical practice; Pedagogical practice quality management; Quality Management of Pedagogical Practice; Quality management; University.

ENEducational documents, connected with the development of preparation of Pedagogues are analysed in the article; the comparative content analysis of the study programmes on the aspect of practical education was performed; Pedagogical practice quality management was assessed on the basis of the duration of the practice, its organisation order, the time and place of Performing the pedagogical practice. The aim of the article - to identify the development parameters for the pedagogical practice quality management at Šiauliai university, which may have an influence on the improvement of practice quality management as well as to present the model of pedagogical practice quality management in the institution. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Related Publications:
The Development of pedagogical internship: aspects of personal readiness, contents and conditions / Vincentas Lamanauskas, Vilhelmina Lukavičienė, Rita Makarskaitė-Petkevičienė. Organizacja pracy w instytucjach edukacyjnych / red.: A. Gradzkiej-Tys, E. Jagiello, A. Klim-Klimaszewska. Siedlce: AKKA, 2016. p. 63-85.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69477
Updated:
2018-12-17 12:10:42
Metrics:
Views: 22    Downloads: 2
Export: