Mokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio taikymas vertinant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Mokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio taikymas vertinant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus
Alternative Title:
Assessment of non-formal and informal learning achievement using portfolio and interview methods
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2005, Nr. 9, p. 46-55
Keywords:
LT
Mokykla / School; Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama asmens mokymosi pasiekimų, įgytų įvairiose mokymosi aplinkose, vertinimo problematika. Analizuojami mokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio metodų taikymo, vertinant asmens neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus, ypatumai. Straipsnyje pristatomi mažmeninės prekybos atstovų neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo atvejo studijos rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymasis; Neformalusis mokymas; Pasiekimai; Vertinimas.

ENThe article analyses problems of assessment of personal learning achievements acquired in various school environments. It offers analysis of peculiarities of application of folder and interview methods of learning achievements in assessing informal and independent learning achievements. The article presents results of a study case of assessment of informal and independent learning achievements of retailers.

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/615
Updated:
2020-07-30 12:22:47
Metrics:
Views: 34    Downloads: 4
Export: