Mokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio taikymas vertinant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
Kalba
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
AntraštėMokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio taikymas vertinant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus
Kita antraštėAssessment of non-formal and informal learning achievement using portfolio and interview methods
Autoriai
LeidinyjeProfesinis rengimas: tyrimai ir realijos . 2005, Nr. 9, p. 46-55
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTMokymasis; Neformalusis mokymas; Pasiekimai; Vertinimas
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje nagrinėjama asmens mokymosi pasiekimų, įgytų įvairiose mokymosi aplinkose, vertinimo problematika. Analizuojami mokymosi pasiekimų aplanko ir pokalbio metodų taikymo, vertinant asmens neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus, ypatumai. Straipsnyje pristatomi mažmeninės prekybos atstovų neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo atvejo studijos rezultatai [Iš leidinio]

ENThe article analyses problems of assessment of personal learning achievements acquired in various school environments. It offers analysis of peculiarities of application of folder and interview methods of learning achievements in assessing informal and independent learning achievements. The article presents results of a study case of assessment of informal and independent learning achievements of retailers.

ISSN1392-6241
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijosPasirengimas vertinti neformaliai ir savaime įgytą kompetenciją / Margarita Teresevičienė, Vaiva Zuzevičiūtė, Sandra Kabišaitytė. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 78-89.
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/615
Atnaujinta2020-07-30 12:22:47
Metrika Peržiūros: 6    Atsisiuntimai: 1