Kas trukdo ugdyti vaiko kūrybingumą ir kaip ugdyti kūrybingas individualybes?

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kas trukdo ugdyti vaiko kūrybingumą ir kaip ugdyti kūrybingas individualybes?
In the Journal:
Žvirblių takas. 2013, Nr. 4, p. 11-13
Keywords:
LT
Kūrybiškumas / Creativity; Mokykla / School; Pradinis ugdymas / Primary education; Psichologija / Psychology; Ugdymas / Education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTKūrybingumas psichologijos moksle yra analizuojamas iš įvairių perspektyvų. Suprantama, kad dažniausiai bandoma atsakyti j klausimus, susijusius su tuo, kas skatina kūrybingumą, kokios yra prielaidos formuotis kūrybingai asmenybei, kas per gyvenimą nutinka kūrybingumui ir pan. Tačiau šį kartą pažvelkime į kūrybingumą šiek tiek iš kitos perspektyvos ir pamėginkime atsakyti į klausimą, kas vis dėlto gali trukdyti vaiko kūrybingumui, jo raiškai ir kaip galime padėti jam skleistis vienoje ar kitoje situacijoje. Kaip ir tam tikros asmeninės savybės, aplinka ar šeima gali paskatinti kūrybingumą, o negatyvios sąlygos - jį riboti ir / ar trukdyti jam atsiskleisti. Potencialių kliūčių šaknis galime suskirstyti į keletą kontekstų, kuriuose jos gali kilti: - asmeninės charakteristikos: - šeima; - mokyklos aplinka; - bendruomenė ir kultūra, tradicijos. Aptarkime šiuos kontekstus šiek tiek plačiau pradėdami nuo asmeninių charakteristikų. [Iš teksto, p. 11]Reikšminiai žodžiai: Kūrybingumas; Kūrybingumas, individualybė; Kūrybingumo samprata; Kūrybingumo ugdymas; Mokykla; Pradinis ugdymas; Psichologija; Ugdymas; Vaikas; Child; Concept of creativity; Creativity and education; Creativity, personality; Creativity, school; Education; Primary school; Psychology.

ISSN:
1392-1037
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/60047
Updated:
2019-11-13 16:22:09
Metrics:
Views: 125    Downloads: 79
Export: