Naujos platformos lietuvių literatūros kūrinių sklaidai ir skaitymo skatinimui: problemos analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Naujos platformos lietuvių literatūros kūrinių sklaidai ir skaitymo skatinimui: problemos analizė
Alternative Title:
New platforms for the access to works of the Lithuanian literature and reading promotion: a case study
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2015, t. 72, p. 74-101
Keywords:
LT
Bibliotekos / Libraries; Lietuvių literatūra / Lithuanian literature.
Summary / Abstract:

LTStraipsnio objektas – lietuvių literatūros kūrinių prieinamumo pokyčiai, įgyvendinus projektą „Lietuvių literatūros klasikos kūrinių perkėlimas į elektroninę erdvę“ (toliau – e-klasikos biblioteka) ir sukurtų elektroninių paslaugų poveikis kūrinių sklaidai ir skaitymo intensyvumui. Tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti subjektyvų vartotojų požiūrį į Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos įgyvendamo projekto metu sukurtas elektronines paslaugas bei įvertinti šių paslaugų pridėtinę vertę, paremtas konstruktyvistine fenomenologijos metodologija ir pridėtinės vertės kūrimo 2-3-6 koncepcija. Pasirinktas kokybinio tyrimo metodas sudarė galimybę pateikti išvadas dėl sukurtos e-klasikos bibliotekos ir elektroninių paslaugų vertės ir šių paslaugų efektyvesnio panaudojimo lietuvių literatūros kūrinių sklaidai bei skaitymo skatinimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E- klasikos biblioteka; E-klasikos biblioteka; E-knyga; E-paslaugos; El. knyga; El. paslaugos; Fenomenologijos metodologija; Kokybinis tyrimas; Literatūra; Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka; Pridėtinės vertės 2-3-4 kūrimo koncepcija; Pridėtinės vertės kūrimo koncepcija; Skaitymo skatinimas; Concept substantiating the added value; E-book; E-books; E-classics library; E-library of Lithuanian authors; E-services; Lithuanian literature; Martynas Mažvydas National Library of Lithuania; Methodology of phenomenology; Phenomenological methodology; Qualitative investigation; Reading incentive; The added value 2-3-4 concept.

DOI:
10.15388/Im.2015.72.9222
ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57994
Updated:
2018-12-17 14:00:21
Metrics:
Views: 21    Downloads: 7
Export: