Santykių su klientais valdymo ypatumai: Lietuvos įmonių atvejis

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Santykių su klientais valdymo ypatumai: Lietuvos įmonių atvejis
Alternative Title:
Peculiarities of customer relationships management: a case of Lithuanian companies
In the Journal:
Mokslas - Lietuvos ateitis. 2014, t. 6, Nr. 1, p. 9-16. [Science – Future of Lithuania]
Summary / Abstract:

LTDidėjanti konkurencija tarp įmonių, nuolat griežtėjantys produktų ir paslaugų kokybės reikalavimai, sparčiai kintanti vartotojų elgsena, technologijų pažanga ir jų lemiami pokyčiai versle, sudaro sąlygas vartotojui rinktis – priimti sprendimus, kokią prekę ar paslaugą įsigyti. Šiame kontekste santykių su klientais valdymas tampa svarbia priemone, sudarančia prielaidas išlaikyti vartotojus lojalius bei pagerinti įmonės veiklos rezultatus. Analizuojami santykių su klientais valdymo ypatumai Lietuvos verslo įmonėse. Siekiant atskleisti santykių su klientais valdymo diegimo motyvus bei problemas, atliktas tyrimas – apklaustos 82 įmonės. Tyrimo rezultatai rodo, kad Lietuvos verslo įmonės supranta santykių su klientais naudą ir reikšmę, tačiau aktyvesnį santykių su klientais diegimą riboja tinkamos strategijos stoka bei darbuotojų priešiškumas galimiems pokyčiams.

ENIncreasing competition among companies, constantly growing product and service quality requirements, rapidly changing consumer behavior, technology advancements and changes enables customer to make decisions which product or service to buy. In this context, customer relationship management is becoming an important tool creating preconditions to maintain loyal customers and improve company’s performance. The paper analyzes peculiarities of customer relationship management in Lithuanian companies. In order to reveal motives and problems of customer relationship management implementation the survey was carried out. 82 companies participated in the survey. At the end of the paper conclusions are presented.

DOI:
10.3846/mla.2014.02
ISSN:
2029-2252
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/53026
Updated:
2025-02-20 13:10:57
Metrics:
Views: 138    Downloads: 57
Export: