Kačių ėdalo pirkimo motyvai ("Whiskas" atvejis)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kačių ėdalo pirkimo motyvai ("Whiskas" atvejis)
Alternative Title:
Cat food buying motives
In the Journal:
Ekonomikos ir vadybos aktualijos. 2012, 2012, p. 122-129
Keywords:
LT
Pirkimas; Pirkimo motyvai; Pirkimo motyvas; Pirkimo sprendimas; Pirkimo veiksniai; Sprendimas pirkti; Vartotojo elgsena; Vartotojų elgsena.
EN
Buying factors; Buying motive; Buying motives; Costumer behaviour; Customer behavior; Purchase; Purchase decision.
Summary / Abstract:

LTStraipsnio problemą galima išreikšti probleminiais klausimais: Kokie pirkimo motyvai yra svarbiausi šiuo metu renkantis kačių ėdalą? Ar „kainos“ motyvas yra dominuojantis? Kas lemia vartotojo apsisprendimą kurį prekės ženklą pasirinkti? Tikslas – ištirti pagrindinius kačių ėdalo pirkimo motyvus skirtinguose sprendimo pirkti priėmimo etapuose. Uždaviniai: 1. Palyginti įvairių autorių „motyvo“ sąvoką bei išnagrinėti pagrindinius pirkimo motyvus. 2. Išanalizuoti pirkimą lemiančius veiksnius bei sprendimo pirkti priėmimo procesą. 3. Atlikus tyrimą identifikuoti pagrindinius kačių ėdalo pasirinkimo būdus bei priežastis. 4. Nustatyti „Whiskas“ kačių ėdalo pirkimo/nepirkimo motyvus. Tyrimo metodai. Darbe naudota mokslinės lietuvių ir anglų kalbomis literatūros analizė. Tyrimui atlikti buvo pasirinktas kokybinis fokusuotos grupės (grupinės diskusijos) bei pusiau struktūruoto interviu metodas. Šių metodų pagalba buvo identifikuoti pagrindiniai kačių ėdalo pirkimo motyvai. [Iš Įvado]

ENThe article purpose is to identify buying motive for each stage of the purchase decision. „Motive“ is the reason why people are doing something. There are many buying motive, but they all depend on the goods and for every user. Research results are: there are two factors that help to choose cat food – other people recommendation or depend on the own. The most important cat food buying motive: economic reason, other people recommendation, product and its feature and chose of the owner or the cat. The reason for the decision could be change: share, other people recommendation, and better product. The reasons for the loyalty: recommendation, choice for the cat, product feature. The people chose other product because they like innovation or wants to diversify food. „Whiskas“ buying motive: like product, other people recommendation. The reasons why do not buy „Whiskas“: cost too much, unsafe product, do not like a cat. [Text from author]

ISSN:
2029-1019
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49423
Updated:
2019-02-08 14:06:29
Metrics:
Views: 7    Downloads: 3
Export: