Vitolda Sofija Glebuvienė : virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vitolda Sofija Glebuvienė: virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose
Alternative Title:
Vitolda Sofija Glebuvienė: the process of change from teaching to interaction paradigm
In the Journal:
Pedagogika. 2013, 109, p. 11-17
Keywords:
LT
Vitolda Sofija Glebuvienė; Ikimokyklinis ugdymas / Pre-school education; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Ugdymas / Education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas ilgametės Lietuvos edukologijos universiteto dėstytojos docentės Vitoldos Sofijos Glebuvienės mokslinis pedagoginis palikimas. Straipsnyje išskirtos ir apibendrintos esminės V. S. Glebuvienės mokslinių interesų kryptys - nuo prioritetinio dėmesio ankstyvajai vaiko kalbos raidai iki sisteminio dėmesio vaiko komunikavimo kompetencijai visuminio ugdymo(si) bei pedagogų rengimo kontekste. V. S. Glebuvienės darbų mokslinė problematika grindžiama perėjimu nuo mokymo prie sąveikos paradigmos idėjų, išryškintos kai kurios didelę išliekamąją vertę turinčios mokslinės įžvalgos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vitolda Sofija Glebuvienė; Mokslinis pedagoginis palikimas; Ikimokyklinis ugdymas; Vaiko kalba; Ugdymo programos; Ugdymo procesas; Pedagogų rengimas; Vitolda Sofija Glebuvienė; Scientific pedagogical heritage; Pre-school education; Childrens speech; Education program; Education process; Teacher training.

ENThe article analyses the pedagogical and scientific legacy of the durable teacher and associated professor of Lithuanian University of Educology Vitolda Sofija Glebuvienė. The article outlines and summarises the key V. S. Glebuvienė’s direction of scientific interests – from the priority attention to the early development of child speech to the systemic attention to the child’s competence of communication in the context of (self)-education and training of teachers. The scientific themes of V. S. Glebuvienė’s works are grounded on the transition from teaching to the interaction of the paradigm ideas.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Impact of education environment and educational technologies applied by educators on 5-7 year old children's creativity / Оnа Monkeviciene, Vitolda Glebuviene, Aldona Tarasoniene. Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums. 2006, [T.] 4, p. 105-114.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/48210
Updated:
2018-12-17 13:34:13
Metrics:
Views: 25    Downloads: 7
Export: