LTStraipsnyje atskleidžiamas pedagoginio bendradarbiavimo kaip humanistinio ugdymo sistemos Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje plėtojimosi kokybinis modalumas per trijų ugdymo dalyvių (mokytojų, mokinių, tėvų) bendradarbiaujamojo pobūdžio sąveikas funkciniu lygmeniu „mokytojas – mokiniai“ ir „mokytojas – tėvai“. Atlikto tyrimo duomenų analizės pagrindu parengtos mokytojų, mokinių ir tėvų kaip bendradarbiavimo partnerių charakteristikos bei sudarytas jų kaip bendrojo lavinimo mokyklos bendruomenės grupių valdymo modelis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendradarbiavimo sąveika; Funkcionavimas; Kokybinis modalumas; Pedagoginio bendradarbiavimo sistema; Plėtotė; Ugdymo dalyviai; Co-operating interaction; Development; Education participants; Function; Qualitative modality; System of pedagogic co-operation.
ENQualitative modality of pedagogic co-operation development as humanistic education system in Lithuanian general education school is unclosed in the article through co-operation character interactions of three education participants (teachers, students, parents) in the functional planes as following "teacher - students" and "teacher - parents". Characteristics of teachers, students and parents as co-operation partners and made their management model as general education school society groups on the ground of the information analysis of done survey. [Text from author]