Vartotojų elgsena elektroninėje prekyboje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vartotojų elgsena elektroninėje prekyboje
Alternative Title:
Consumers behaviour in e-commerce
In the Journal:
Verslas: teorija ir praktika [BTP] [Business: theory and practice]. 2012, t. 13, Nr. 4, p. 352-364
Keywords:
LT
Elektroninis verslas; Elektroninė prekyba; Vartotojų elgsena.
EN
E-business; E-commerce; Consumer behaviour.
Summary / Abstract:

LTInterneto naudojimo mastas pasaulyje nuo 2000 m. išaugo beveik penkis kartus ir 2011 m. jau beveik trečdalis visų gyventojų naudojosi internetu. Atitinkamai labai sparčiai didėja e. prekybos apimtys visose šalyse. Straipsnio tikslas - atlikti vartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje modelių analizę išryškinant svarbiausius veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pirkti, ir ištirti Lietuvos vartotojų požiūrį į pirkimą internetu remiantis apklausos rezultatais. Ryšiams tarp pirkimo internetu ir veiksnių, lemiančių e. vartotojų sprendimą pirkti, nustatyti panaudota koreliacinė analizė. [Iš leidinio]

ENThe use of the Internet in the world has increased almost fivefold since the year 2000, and in 2011 almost one-third of the population had been using the Internet. Respectively the volumes of e-commerce increase rapidly in all countries. The purpose of the article is to carry out the analysis of consumers' behaviour patterns in the electronic commerce highlighting the main factors affecting consumers' decision to buy, and explore the attitude of consumers towards purchases over the internet with reference to the survey data. Correlation analysis was used to define the relationship between the purchases over the Internet and the factors which determine e-consumers' decision to buy. [From the publication]

ISSN:
1648-0627; 1822-4202
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/45939
Updated:
2019-01-08 08:02:50
Metrics:
Views: 78    Downloads: 5
Export: