Vadybinių funkcijų įžvalgos klasės auklėtojo veikloje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vadybinių funkcijų įžvalgos klasės auklėtojo veikloje
Alternative Title:
Insights into managerial functions of class teacher’s activity
In the Journal:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2012, Nr. 21 (32), p. 18-29
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje empirinio tyrimo bei mokslinės, teisinės literatūros ir dokumentų analizės pagrindu išryškinamos vadybinių funkcijų klasės auklėtojo veikloje įžvalgos. Autorės pastebi, kad klasės auklėtojo veikla yra neatsiejama nuo klasikinių vadybinių funkcijų: vadovavimo, planavimo, organizavimo ir kontrolės. Šios vadybinės funkcijos pasireiškia klasės auklėtojo veikloje, tačiau straipsnio autorės parodo, kad klasės auklėtojui vis dar trūksta vadybinės kompetencijos, kuri leistų pasiekti geresnių rezultatų. Daroma prielaida, kad klasės auklėtojai suvokia vadybinių žinių praktinio įgyvendinimo svarbą savo kasdienėje veikloje dirbant su ugdytiniais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Klasės auklėtojo veikla; Kontrolė; Organizavimas; Planavimas; Vadovavimas; Vadybinės funkcijos; Class master's activities; Control; Leadership; Managerial functions; Organization; Planning; The class master activities.

ENInsights into the class teacher’s managerial functions are emphasized in the article and based on empirical research data, as well as analysis of scientific and legal literature and documents. The authors maintain that the activity of the class teacher is inseparable from the classical managerial functions: guidance, planning, organization and control. The listed managerial functions are manifested in the activity of the class teacher; however, the authors demonstrate that managerial competence of the class teacher, which would lead to better results, is still insufficient. It is presumed that class teachers realize the significance of the practical implementation of managerial knowledge in their daily work with the learners. [From the publication]

ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Related Publications:
Pedagoginės praktikos mokykloje vadovas / Palmira Pečiuliauskienė, Marija Barkauskaitė. Vilnius : Edukologija, 2011. 284 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/44383
Updated:
2020-07-28 20:26:15
Metrics:
Views: 18    Downloads: 3
Export: