Profesinės užsienio kalbos mokymo lavinant studentų bendrąsias kompetencijas ypatumai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Profesinės užsienio kalbos mokymo lavinant studentų bendrąsias kompetencijas ypatumai
Alternative Title:
Specialities in teaching esp developping general students' competencies
In the Journal:
Mokslas ir edukaciniai procesai [Science and process of education]. 2010, Nr. 1 (10), p. 61-69
Keywords:
LT
Profesinė kompetencija; Skaitymo kompetencija; Skaitymo mokymo metodika; Skaitymo rūšys; Tekstų rūšys.
EN
Contents of the texts; Methods of teaching to read; Professional competence; Reading teaching method; Types of reading.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama skaitymo, kaip svarbiausios užsienio kalbos veiklos dalies, reikšmė neuniversitetinėje aukštojoje techniškoje mokykloje. Skaitymas priklauso žmogaus visuomeninės komunikacijos veiklos sričiai, kurioje realizuojama rašytinė verbalinio bendravimo forma. Išmokyti studentą skaityti ir suprasti užsienio kalbą yra svarbi užduotis, nes nuo to priklauso, ar būsimasis inžinierius papildys savo profesines žinias skaitydamas naujausią jam aktualios srities informaciją. [Iš leidinio]

ENThe article deals with reading as one of the most important activity in teaching foreign language at a technical college. The reading belongs to the field of human communication and the written verbal means of communication is fulfilled in it. The important task is to teach a student to read and understand the text in a foreign language because it depends whether a future engineer increases his/her professional competence in reading the latest information in the field which is actual for him/her. The competence in using a foreign language is the indispensible part of a highly qualified specialist in the modern society. [From the publication]

ISSN:
1822-4644; 2345-0681
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/41120
Updated:
2017-04-20 11:00:49
Metrics:
Views: 3
Export: