Ryšiai su visuomene ir jų svarba marketinge

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšiai su visuomene ir jų svarba marketinge
In the Journal:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research]. 2001, Nr. 19, p. 159-171
Keywords:
LT
Reklama / Advertising.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami ryšiai su visuomene, jų svarba marketinge, santykis su vienu iš rėmimo elementų - reklama. Analizuojami ryšių su visuomene, kaip vieno iš rėmimo elemento, tikslai ir principai, pagrindinės veiklos sritys. Pateikiamas ryšių su visuomene raidos pasaulyje ir Lietuvoje palyginimas, atskleidžiami ryšių su visuomene teoriniai ir praktiniai aspektai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ryšiai su visuomene; Marketingas; Reklama; Public relations; Marketing; Advertising.

ENIn this article are analysed public relations, them importance to marketing, them relation with promotion mix clement - advertising. Here are analysed public relations tasks and, principles, presented the main applying areas. Here are presented comparison of public relations in the world and in Lithuanian researches works. [From the publication]

ISSN:
1392-1142; 2335-8750
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/37980
Updated:
2018-12-17 10:55:36
Metrics:
Views: 81    Downloads: 47
Export: