Šiuolaikinės muzikos kūrimo principų taikymas mokant muzikos aukštesniosiose klasėse

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Šiuolaikinės muzikos kūrimo principų taikymas mokant muzikos aukštesniosiose klasėse
Alternative Title:
Applying the principles of modern music creation while teaching music in senior forms at school
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 20, p. 105-111
Keywords:
LT
Meninis ugdymas / Art education; Muzika / Music.
Summary / Abstract:

LTŠiuolaikinis menas iš esmės nutolo nuo tradicinių grožio kanonų ir estetinių idealų. Jis operuoja naujomis simbolių sistemomis, struktūromis, raiSkos priemonėmis. Visu aštrumu iškyla Šiuolaikinio meno ir jo suvokėjo dialogo problema. Meno pedagogika priversta ieškoti naujų, šiuolaikinę situaciją atitinkančių mokymo metodų ir būdų. Straipsnyje nagrinėjama šiuolaikinės muzikos suvokėjo ugdymo problema, apariamas vienas iš galimų mokymo metodų - mokinių kūryba remiantis šiuolaikiniais kompozicijos principais, analizuojamos šio metodo taikymo muzikos pamokoje galimybės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Euristinis metodas; Muzikinis ugdymas; Muzikos kūrimo principai; Muzikos kūrimo principas; Šiuolaikinė muzika; Composition principles of music creation; Compositional principles of music creation; Eurysthic method; Modern music; Music education.

ENAbstract Contemporary art break away from traditional esthetical and beau ideal. It uses modern expression means, new symbolical structures. The problem attitude of traditionally trained preceptor rises toward contemporary art. Art education must looking for the new methods of modem art education. The problem of contemporary music preceptor education is investigated in the article. One of possible ways - pupil possibil art education. The problem of contemporary music preceptor education is investigated in the article. One of possible ways - pupil possibilities to create pieces follows the rules and technologies of professional composers. Also discussed how that idea spreds in pedagogical process. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/37406
Updated:
2018-12-17 11:27:03
Metrics:
Views: 26    Downloads: 2
Export: