Pedagogų kompetencijų vertinimas mokinių aktyvinimo ugdant rašytinę kalbą aspektu

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėPedagogų kompetencijų vertinimas mokinių aktyvinimo ugdant rašytinę kalbą aspektu
Kita antraštėAssessment of pedagogues' competencies from the aspect of activation in written word training among pupils'
Autoriai
LeidinyjeTiltai. Priedas . 2005, Nr. 30, p. 93-104
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTKompetencija; Kvalifikacija; Rašytinės kalbos ugdymas
ENCompetences; Written word training; Activation
Santrauka / Anotacija

LTSuvokiant pedagogų kompetencijų svarbą mokinių aktyvinimo ugdant rašytinę kalbą pradinėse klasėse aspektu, straipsnyje nagrinėjama aktyvinimo, kompetencijų sampratų įvairovė, esmė, struktūra, turinys, sritys įvairių mokslininkų, mokinių ir mokytojų požiūriu. Aptariamas pradinių klasių mokinių rašytinės kalbos ugdymo rezultatyvumas: mokinių aktyvinimo ugdant rašytinę kalbą pedagoginis ir psichologinis aspektas, pedagogų kompetencijos, jų vaidmuo ir plėtotės galimybės. Pateikiami tyrimo rezultatai: pradinių klasių mokinių nuomonės ir mokytojų požiūriai dėl pedagogų kompetencijų aktyvinti mokinius ugdant rašytinę kalbą III-IV klasėse. Pateikiama rekomendacijų, kaip puoselėti pradinių klasių mokytojų kompetencijas, institucijoms, kurios organizuoja pedagogų kvalifikacijos tobulinimą,- kaip šį procesą spartinti. [Iš leidinio]

ENRealizing the importance of pedagogical competencies in primary schoolchildren activation to develop written language skills, the article analyzes the diversity of activation and competence concepts, their essence, structure, content, areas as seen by various scientists, schoolchildren and teachers. It discusses the efficiency of written language skills education in primary school: pedagogical and psychological aspects of schoolchildren activation to develop written language skills, pedagogue competencies, and their role and development opportunities. Research results are presented: opinions of primary school pupils and teacher attitudes to pedagogue competencies of activating schoolchildren to develop written language skills in III-IV grades. Recommendations are provided how to foster primary school teacher competencies, and how to accelerate this process for pedagogue qualification improvement institutions.

ISSN1648-3979
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/3710
Atnaujinta2018-12-20 23:06:13
Metrika Peržiūros: 8