Integruotų ir neintegruotų fizikos užduočių vertinimas pagal įdomumo ir sunkumo kriterijus

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Integruotų ir neintegruotų fizikos užduočių vertinimas pagal įdomumo ir sunkumo kriterijus
Alternative Title:
Ratings of integrity and non-integrity physics tasks by the harmony of difficulty and interesting
In the Journal:
Pedagogika. 2003, 67, p. 44-48
Keywords:
LT
Neintegruotos užduotys; Integruotos užduotys; Užduotys; Abstrakčios užduotys.
EN
Integrated physics tasks; Non-integrated physics tasks; Task; Abstract tasks.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiami tyrimo, atlikto su pagrindinės mokyklos (aštuntųjų ir devintųjų klasių) moksleiviais, rezultatai. Remiantis šiais rezultatais daromos kai kurios išvados apie tiriamųjų moksleivių didaktines nuostatas skirtingų fizikos užduočių atžvilgiu. Nustatyta, kad vienareikšmiškos sunkumo ir įdomumo kriterijų dermės skirtingo turinio integralumo fizikos užduočių atžvilgiu nėra: sunkiai atliekamos užduotys gali būti įdomios, gali būti ir neįdomios. Sunkumo ir įdomumo kriterijų dermę lemia fizikos užduoties turinio integralumas. Sunkiai atliekamos neintegruotos fizikos užduotys yra neįdomios, o sunkiai atliekamos integruotos fizikos užduotys - įdomios. Užduoties atlikimo pobūdis neturi įtakos sunkumo ir įdomumo kriterijų dermei: ir neintegruota užduotis-klausimas, ir užduotis-uždavinys yra neįdomūs, o integruota užduotis-klausimas bei užduotis-uždavinys yra įdomūs. [Iš leidinio]

ENIn educational practice means and methods from the positive learning and motivation are constantly being searched for. This is very important for doing tasks in physics lessons. It is important to know students' opinion about the tasks different in contents and the form of them. In this article the result of du experiment that took place in the 8th and 9th grades are presented. We can make conclusions about students' attitude towards different physics tasks. The harmony of difficulty and interest is being defined by the integrity of the contents of the task. Non-integrated physics tasks are boring while the difficult ones being integrated are interesting. More over, the form of the task has no influence on the link between difficulty and interest - it is the integrity that determine between an interesting or a boring task, question or problem to be solved. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31792
Updated:
2018-12-20 22:58:36
Metrics:
Views: 4    Downloads: 2
Export: