Ekologiškų maisto produktų tiesioginis pardavimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ekologiškų maisto produktų tiesioginis pardavimas
Alternative Title:
Direct marketing of organic products
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2011, Nr. 1 (25), p. 208-215
Keywords:
LT
Vilnius. Vilniaus kraštas (Vilnius region); Lietuva (Lithuania); Vartotojai / Consumers.
Summary / Abstract:

LTEkologiškų maisto produktų rinkai nuolat augant, teigiamai veikiamas ir darnaus žemės ūkio vystymasis. Lietuvoje suaktyvinus maisto produktų tiesioginį pardavimą, tyrinėtini vartotojų nuostatų pasikeitimai į tokius pokyčius. Šio tyrimo metu apklausti 502 Vilniaus gyventojai, siekiant išsiaiškinti svarbiausius ekologiškų maisto produktų vartojimo veiksnius, patogumą jų įsigyti, informuotumą apie minėtus produktus. Tyrimo rezultatai patvirtina augantį vartotojų susidomėjimą ekologiškų produktų tiesioginiu pardavimu ir suponuoja plėtoti tokią jų pardavimo sistemą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ekologiški maisto produktai; Ekologiškų maisto produktų vartotojai; Ekologiškų produktų vartotojai; Tiesioginis ekologiškų maisto produktų pardavimas; Tiesioginis ekologiškų produktų pardavimas; Consumers of organic food; Direct marketing of organic food; Organic food products.

ENThe constantly growing market of organic food products has a positive impact on the development of sustainable agriculture. After direct sales in Lithuania were activated, changes in consumers’ attitudes towards organic food products were researched. In November 2010 was carried out a survey of 502 Vilnius residents aiming to find out the key factors of the consumption of organic products, convenience to purchase, and informing about these products. The results prove the increasing consumers’ interest in direct sales of organic food, greater trust in the quality of organic products bought in farmers’ markets and suppose the need to develop direct marketing. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31245
Updated:
2018-12-17 13:02:28
Metrics:
Views: 24    Downloads: 1
Export: