Socialinio darbo studentų nuostatos kaip neįgaliųjų socialinio vaidmens visuomenėje įtvirtinimo prielaidos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socialinio darbo studentų nuostatos kaip neįgaliųjų socialinio vaidmens visuomenėje įtvirtinimo prielaidos
Alternative Title:
Social work students representations as a prerequisite of the construction of social role of the disabled
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2011, Nr. 1 (54), p. 71-85
Keywords:
LT
Socialinis darbas; Socialinis vaidmuo; Socialinės nuostatos.
EN
Social representations; Social representations, social role; Social role; Social work.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiama teigiamų negalios nuostatų ir socialiai vertingo neįgalaus asmens vaidmens sąveikos idėja. Autorės analizuoja socialinio darbo studentų teigiamų socialinių nuostatų dėl negalės suformavimo svarbą, kaip prielaidą įtvirtinti vertingą neįgalaus asmens vaidmenį socialinėje sistemoje. Be to, straipsnyje aprašomas kokybinis socialinio darbo studentų tyrimas, atskleidžiantis jų besiformuojančias socialinių nuostatų percepcijas per įtvirtinimo ir objektyvizacijos procesus, integruotus į vertingo vaidmens kūrimo schemą. [Iš leidinio]

ENThe article analyses idea of the cohesion between the positive social representations towards the disabled and valorised their role in society. Authors analyse the significance to conditioning positive social representations of social work students towards the disability as prerequisite for embedding valorised role of the disabled in social system. The qualitative research of social work students is presented. This research reveals students' perceptions of social representations while being in the forming stage via the anchoring and objectification processes integrated into the schema of valorised role. [From the publication]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30370
Updated:
2018-12-17 13:01:12
Metrics:
Views: 16    Downloads: 17
Export: