Lietuvos kraštovaizdžio architektų sąjungos įvaizdžio kūrimas : tarp teorijos reikalavimų ir praktikos iššūkių

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos kraštovaizdžio architektų sąjungos įvaizdžio kūrimas: tarp teorijos reikalavimų ir praktikos iššūkių
Authors:
Keywords:
LT
Darbo santykiai / Labour relations; Komunikacija / Communication; Viešoji nuomonė / Public opinion.
Summary / Abstract:

LTDarbe pateikiami profesinių visuomeninių organizacijų ir jų įvaizdžio kūrimo ypatumai, formuluojami komunikaciniai iššūkiai Lietuvos kraštovaizdžio architektų sąjungai. Remiantis įvaizdžio kūrimo teorinėmis nuostatomis ir požiūriais, tarp jų strateginiu objekto sociokomunikaciniu modeliu, konstruojami sisteminiai konkrečios organizacijos įvaizdžio įtvirtinimo ir tobulinimo kontūrai. Analizuojama organizacinė kultūra ir jos vaidmuo įvaizdžio kūrimo procese. Atskleidžiami įvaizdžio formavimo pagrindo - organizacijos identiteto - elementai ir jų stiprinimo bei pozicionavimo keliai. Parodoma išorinių komunikacijos agentų vaidmuo, formuojant organizacijos įvaizdį. Brėžiama LKAS narių talkos, kuriant teigiamą organizacijos įvaizdį, perspektyva. Keliami visuomeninės organizacijos įvaizdžio kūrimo ir palaikymo profesionalizacijos uždaviniai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Išorinė komunikacija; Profesinė visuomeninė oganizacija; Profesinė visuomeninė organizacija; Strateginis sociokomunikacinis modelis; Įvaizdis; External communication; Image; Professional public organisation; Strategic sociocommunicative model; Strategic sociocommunicative modl.

ENThe paper considers some specific features of professional public organisations and the creation of their image. There are described communication challenges faced by the Lithuanian Association of Landscape Architects (LALA). On the basis of the theory and the main principles of image creation, one of them being a strategic object sociocommunicative model, the author suggests the systematic framework of evaluation and development of the image of a real organization. The role and specific features of the culture of organising image creatiuon are analised. The paper reveals peculiarities of the image creation basis - the organisation's identity; it also suggests some ways of image reinforcing and positioning. The role of external communication agents in building the organisation's image is described. The author emphasizes the role of the members of the LALA in creating a positive image of the organisation. There are stated tasks of creating and sustaining the image of a public organisation. [From the publication]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/24638
Updated:
2013-04-28 20:34:17
Metrics:
Views: 25
Export: