LTAutorė apibūdino Atgimimo vėjų atnešta neramią ir pakilią mokytojų būseną. Į tokią įkaitusią kultūrine - pedagogine dirvą krito laisvos humanistinės Valdorfo mokyklos idėjos, kurios atitiko Lietuvos Sąjūdžio tautos išsilaisvinimo siekį ir mokytojų laisvės ilgesį. Knygoje aptarti Valdorfo pedagogikos filosofiniai pamatai (žmogaus samprata, intuityviojo pažinimo svarba ir kt.) ir pedagoginės bei psichologinės nuostatos. Valdorfo mokyklos pamokos struktūriniai elementai (rytiniai posmai, ritminė dalis, pasakojimas pamokos pabaigoje ir kt.) yra įprasminti ir yra penas vaiko sielai. Mokymas epochomis - tai talpus, vaiko sveikatą tausojantis kelias. Knygoje atskleistas Lietuvos Valdorfo lopšelių-darželių ir mokyklų kelias, savitumai, geroji darbo patirtis. Apibūdinti Valdorfo centro leidybos grupės leidiniai, jų kryptys ir pobūdis. Analizuota netradicinė mokytojų tobulinimosi sistema (ypač biografinio darbo turinys ir metodai). Knygą paįvairina grožinių kūrinių analizė, paryškinanti Šteinerio ir jo pasekėjų įžvalgas, siejanti meną ir mokslų. Ją gyvina darželių ir mokyklų nuotraukos.