LTStraipsnyje nagrinėjama žemėlapių panaudojimo mokant istorijos bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje didaktinė problema. Remiantis ankstesnių ir šiuolaikinių autorių darbais bei mokytojų darbo patirtimi, pateikiama autoriaus parengta koncepcija apie istorijos žemėlapių naudojimo lygmenis. Minėti lygmenys yra išskirti atsižvelgiant į skirtingus istorijos mokytojo numatytus ir siekiamus įgyvendinti uždavinius bei atsižvelgiant į moksleivių gebėjimų lygį, kuriuos daugiausia nulemia moksleivių amžiaus ypatumai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: žemėlapis; Lygmenys; Didaktika; Mokymas; Maps; Levels; Didactics; Teaching.
ENThe article investigates the didactic issue of applying history maps to history teaching in comprehensive schools. On the basis of the works by the authors of different periods as well as teachers' experience, the author presents his own conception about a possibility to use history maps at different levels of history teaching. These levels are distinguished with regard to different goals, set by teachers, and pupils' level of abilities which are mainly determined by their age peculiarities. [From the publication]