Integruotų studijų programų rengimo ir gyvendinimo aspektai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Integruotų studijų programų rengimo ir gyvendinimo aspektai
Alternative Title:
Aspects of the integrated curriculum preparation and implementation
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2007, Nr. 13, p. 90-101
Keywords:
LT
Integruotos studijų programos; Integruotas holistinis požiūris; Rezultatais grįstas mokymas; Tarpprograminė veikla; Programos; Segmentai; Efektyvios mokymo/si strategijos; Daugiadisciplininė; Sandara; Tolydi integracija; Integracijos stadijos; Komplementa-; Rusis integracijos būdas; Multidisciplininis būdas; Integracijos; Laiptai.
EN
Integrated curriculum; Integrated holistic approach; Learning outcomes; Synergetic learning; Seg-; Ments of curriculum; Effective learning strategy; Multidisciplinary structure; Continuous integration; Complementary approach; Multi-disciplinary approach; Stage of integration; The integration ladder.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateiktas naujas požiūris j integruotas studijas, apibrėžiama integruotos studijų programos sąvoka, išryškinamas mokymo ir mokymosi holistinis kelias, atliepiantis besikeičiančio veiklos pasaulio poreikius. Taip pat palyginti studijų programos kūrimo lygiai, analizuojami mokslininkų pasiekimai integruotų studijų programų kūrimo ir įgyvendinimo srityje. [Iš leidinio]

ENThe article presents a new attitude towards the integrated curriculum; defines the conception of the integrated curriculum and highlights a holistic way of teaching and learning - reflecting the needs of the changing world. Study programme creation levels are compared, achievements of scientists in the field of the integrated curriculum programme creation and implementation are analysed. [From the publication]

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Related Publications:
  • Kauno kolegijos studentų požiūris į integruotą mokymą / Aušra Arminienė, Dalia Ilevičienė. Verslumas ir inovacijų kultūra: valdžios, verslo ir aukštojo mokslo institucijų požiūris. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2010. P. 24-32.
  • Studijų kokybė : studijų rezultatų paradigma / Kęstutis Pukelis, Nora Pileičikienė. Aukštojo mokslo kokybė. 2005, Nr. 2, p. 96-107.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/18605
Updated:
2018-12-17 12:06:08
Metrics:
Views: 9    Downloads: 4
Export: