Application of logit regression models for the identification of market segments

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Application of logit regression models for the identification of market segments
In the Journal:
Journal of business economics and management. 2007, Vol. 8, no. 4, p. 253-258
Keywords:
LT
Akmenė; Lietuva (Lithuania); Rinka. Rinkodara / Market. Marketing.
Summary / Abstract:

LTMarketingo tyrimai kartais tampa postūmiu inovacijoms arba padeda sukurti naujas strategijas, kurių profesionalai kartais nepamato, jei netaiko rinkos tyrimų. Tyrimais pagrįstas kompanijos strateginis planas gali padėti įgauti išorinių vertintojų pasitikėjimą ir pagrįsti finansavimo prašymus. Įgyvendintų projektų ir pritaikytų priemonių sėkmę lemia ne tik greitis, idėja ir biudžeto dydis, bet taip pat ir išteklių nukreipimas į tuos vartotojus ir organizacijas, iš kurių galima tikėtis didžiausios grąžos, viešoji nuomonė apie esamą verslą ir projekto pristatymo įvairiomis masinio informavimo priemonėmis sėkmė. Siekiant identifikuoti tikslinę rinką, į kurią bus nukreipta verslo strategija, reikia žinoti vartotojų bruožus, poreikius ir nuomones, tam, kad nustatyti susijusias homogenines grupes. Norint nustatyti šias grupes, taikomi įvairūs matematiniai modeliai. Kuriant empirinę topologiją, daugiausia taikomi faktorių ir klasterių analizės metodai. Logistinė regresija gali būti taikoma analizuoti ir prognozuoti priklausomų dichotominių kintamųjų santykius ir nepriklausomus kintamuosius. Straipsnyje pateiktų kokybės duomenų analizės algoritmai iliustruojami pavyzdžiu, kai priklausomas kintamasis yra dichotominis. Darant Akmenės regiono bendruosius planus buvo atlikta rajono ir miestų gyventojų apklausa. Nustačius gyventojų grupes, galima strategiškai sėkmingiau parinkti rajono vystymosi strategijas, nukreipti finansavimą verslo vystymui. Kokybinės analizės metodų taikymas yra vertinga priemonė, įgalinanti specialistus ir planuotojus taikyti siūlomus sprendimus atsižvelgiant į specifinius bruožus ir ypatumus.Reikšminiai žodžiai: Kokybinės analizės metodai; Regresijos modeliai; Segmentacija; Rinkos segmentai; qualitative analysis methods; Regression models; Segmentation; Market segments.

ENA success of the currently implemented projects and measures is determined not only by the urgency and soundness of idea and the size of the budget, but also by the direction of resources to those users and organizations, from which the largest return could be expected, by the public opinion about the current business and a success of project presentation in various forms of mass media. For identification of target market, to which the business strategy will be directed, one should know the features, needs and opinions of the users in order to define the coherent homogenous groups. Various mathematical models are applied to define these groups. When developing the empirical topology the factor and cluster analysis methods are mostly used. Logit regression may be used to analyse and forecast relations of the dependent dichotomic variable and independent variables measured at any scale. Above-given algorithms of the quality data analysis are illustrated by the case when the dependent variable is of dichotomic nature. Drafting general plans of Akmenė region a questionnaire survey of inhabitants of the region and towns was carried out. Application of quality analysis methods is a valuable measure enabling specialists and planners to apply the proposed solutions by taking account of their specific features and peculiarities. [From the publication]

ISSN:
1611-1699; 2029-4433
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17878
Updated:
2021-04-14 13:02:20
Metrics:
Views: 16    Downloads: 2
Export: