Būsimųjų pradinių klasių mokytojų gebėjimo piešti ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Būsimųjų pradinių klasių mokytojų gebėjimo piešti ypatumai
Alternative Title:
Peculiarities of future primary teachers' drawing ability
In the Journal:
Pedagogika. 2008, 89, p. 75-81
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Pradinis ugdymas / Primary education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami VPU, PPF edukologijos (pradinio ugdymo) studijų programos studentų, būsimųjų pradinių klasių mokytojų, gebėjimo piešti ypatumai. Įvairių seminarų metu dažnai tenka matyti, kad pradinių klasių mokytojai nepasitiki savo piešimo gebėjimais. Siekiant tobulinti pradinių klasių mokytojų rengimą ištirti 134 pradinio ugdymo specialybės studentai. Analizuojant ir interpretuojant būsimųjų mokytojų apklausos anketas ir kontrolinės piešimo užduoties rezultatus remtasi piešimo gebėjimų raidos teorijomis ir įvairiomis piešinio vertinimo metodikomis. Taikant kontrolinę piešimo užduotį ir anketą siekta rasti studentų piešimo gebėjimų sąsajas su universitetinių studijų programos it su jų dailės mokymosi vaikystėje ypatumais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pradinių klasių mokytojų rengimas; Būsimųjų pradinių klasių mokytojų piešimo gebėjimai; Vizualinės raiškos gebėjimų ugdymas.

ENThe paper analyzes the peculiarities of ability to draw by the students – the future primary school teachers studying education (primary education) programme at VPU, PPF. During various seminars, it is often seen that primary school teachers are unsure about their drawing skills. In order to improve the training of primary school teachers, 134 students of specialty of primary education were examined. The analysis and interpretation of the survey questionnaires of the future teachers and the results of drawing control task has been based on the development theories of drawing skills and various methodologies for the evaluation of picture. The application of control drawing task and the questionnaire intended to find the links of students' drawing skills with a university study programmes and with the peculiarities of their art learning in the childhood.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17544
Updated:
2020-11-25 19:38:27
Metrics:
Views: 18    Downloads: 6
Export: