Mokinių požiūris į technologijų mokymosi pasirinkimo galimybes

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokinių požiūris į technologijų mokymosi pasirinkimo galimybes
Alternative Title:
Students approach to possibilities to choose technical profile of learning
In the Journal:
Pedagogika. 2007, 85, p. 93-97
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamas mokinių požiūris į technologijų pasirinkimo galimybes bendrojo lavinimo mokykloje. Aptariama, kokia technologinio ugdymo pasiūla ir kokybė, pagrindinę ir vidurinę ugdymo programą įgyvendinančiose mokyklose, kuriose mokoma pagal pagilinto technologinio ugdymo programą. Analizuojamos mokinių galimybės rinktis technologinę programą mokyklose. Nustatyta, kad mokymąsi bendrojo lavinimo mokykloje reglamentuojantys valstybiniai dokumentai teoriškai orientuoja į mokiniams lanksčią technologinio mokymosi pasirinkimo galimybę, tačiau praktiškai konkrečiose mokyklose tai ne visada realizuojama. Dauguma mokinių nežino, ar gali pasirinkti mokytis technologijų pagal savo poreikį. Paaiškėjo, kad mokiniai teigiamai vertina technologinio profilio mokymosi galimybes. [Iš leidinio]

ENThe article analyses students' attitude towards the choice of technologies in secondary schools. It discusses the technological offer and ąuality in schools implementing basic and secondary education programs where students are taught according to a deepened technological education program. Students' possibilities to choose technological education program at schools are also analyzed there. It is stated that official documents regulating learning at secondary schools are in theory oriented towards a flexible possibility for students to choose technological education. However, it is not ahvays actualized in certain schools. Most students are not aware of the possibility to choose technologies according to their needs. It was found out that students rate the possibilities to study technologies positively. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17270
Updated:
2018-12-17 12:03:24
Metrics:
Views: 16    Downloads: 2
Export: