LT270 metų Stolbcai priklausė Lietuvai, apie 20 metų juos valdė Lenkija, tik Sovietų sąjungos valia buvo priskirti Baltarusijai. Apie juose 1621 m. pastatytą dominikonų bažnyčią išliko labai mažai informacijos. Žinoma, kad tai stačiakampis trijų navų su dviem bokštais pagrindiniame fasade statinys. Bokštus dalijo stačiakampiai tarpsniai, teikiantys pastatui monumentalumo. Simetrinę kompoziciją pažeidė šone esanti koplyčia, užsibaigianti kupolu. Pastatą puošė piliastrai ir nišos. Vidaus puošyba buvusi turtinga lipdiniais, skulptūromis, reljefais. Nišų skliautai, kupolas ištapyti freskomis. Kiek daugiau informacijos apie jos interjerą suteikia J. Bulhako 19 fotografijų, dabar saugomų VDA. Nesunku pasakyti, kada jos darytos: aštuonių fotografijų antrosiose pusėse yra du stačiakampiai antspaudai, kuriuose pateikta data - 1937 m. Dominikonų bažnyčios didysis altorius matomas trijose nuotraukose. Vienoje - gana iš tolo, kartu su dviem šoniniais. Kitose nuotraukose pristatomi šoninių navų galuose prie piliorių esantys altoriai, puošti grakščiomis voliutomis, asimetrinėmis ornamento gipsatūromis, judriais įvairaus dydžio angeliukais būryje debesų ir virš kolonų. Fotografą žavėjo originalios kompozicijos sakykla, įkomponuota sienoje tarp dviejų arkų. Ji regima įvairiais rakursais, fotografuota iš skirtingų pusių, kartais grakšti ir kartu gana masyvi. Taip pat išlikusi unikali Aleksandro Sluškos portreto nuotrauka, J. Bulhako fotografuota šioje bažnyčioje. Nuotraukoje matomas sieninės tapybos visafigūris reprezentacinis portretas, aprėmintas asimetrinės ornamentikos lipdinių kartušu.
ENStolbcai belonged to Lithuania for 270 years, Poland ruled the town for about 20 years, until it was given to Byelorussia by the will of the Soviet Union. Little information has survived on the Dominican church, constructed in the town in 1621. It is known that this is a rectangular structure of three naves with two towers in the main façade. The towers were divided by rectangular spaces, which rendered the feeling of monumentality to the building. The symmetrical composition was disrupted by the side chapel, ended with a dome. The building was decorated with pilasters and niches. The inside decoration was rich with stuccowork, sculptures and reliefs. The arcs of niches and the dome were painted. More information on the interior is provided by 19 photographs by J. Bulhak, at presently stored in the Vilnius Academy of Arts. It is not difficult to tell when they were made: the second halves of eight photographs contain two rectangular seals, specifying the date, i. e. 1937. The big altar of the Dominican church is seen on three photographs, on one of them at a distance, together with the two side altars. The other photographs show the altars of the side naves, existing at the ends by the altars, decorated with elegant helixes, asymmetric plaster ornaments and moving little angels of different sizes in clouds and above the pillars. The photographer was fascinated with the pulpit of an original composition, placed in the wall between the two arcs. The pulpit is seen from different sides, on some photographs it is quite elegant and on the others it is quite massive. In addition a unique photograph of the portrait of Aleksandras Sluška has survived, taken by J. Bulhak in the church. The photograph shows the full-figure representational portrait of the mural painting, framed by the stuccowork of asymmetrical ornament.