Zu den lexikalisch-stilistischen Mitteln in den deutschen und den litauischen Werbeanzeigen

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Vokiečių kalba / German
Title:
Zu den lexikalisch-stilistischen Mitteln in den deutschen und den litauischen Werbeanzeigen
Alternative Title:
  • Lexical and Stylistic means in German and Lithuanian texts of Advertising
  • Leksinės ir stilistinės priemonės vokiškuose ir lietuviškuose reklaminiuose tekstuose
In the Journal:
Žmogus ir žodis [Man and the Word]. 2005, 3, p. 39-50
Keywords:
LT
Leksika. Kalbos žodynas / Lexicon; Reklama / Advertising.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamos svarbiausios ir dažniausiai lietuviškuose bei vokiškuose reklaminiuose tekstuose sutinkamos leksinės-stilistinės priemonės. Remiantis autentiškais abiejų kalbų pavyzdžiais siekiama palyginti leksinių-stilistinių priemonių struktūros, vartojimo ir paplitimo tendencijas, nustatyti šių priemonių funkcijas ir įtaką išraiškos ekspresyvumui reklaminėje kalboje, išryškinti svarbiausius abiejų kalbų panašumus ir skirtumus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Leksinės-stilistinės priemonės; Reklamos kalba; Lexical-stylistic devises; Communication.

ENThe article analyzes the most essential and frequent lexico-stylistic means in German and Lithuanian advertisements. On the basis of the authentical material in both languages the following goals have been achieved: the comparison of lexico-stylistic devices, their structure, use and diffusion tendencies, the functional properties and their influence on advertisement text emphatic expressions. The final point covers similarities and differences in both languages. [From the publication]

ISSN:
1392-8600; 1822-7805
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/1186
Updated:
2020-07-30 12:29:44
Metrics:
Views: 56    Downloads: 4
Export: