Zu den lexikalisch-stilistischen Mitteln in den deutschen und den litauischen Werbeanzeigen

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaVokiečių kalba / German
AntraštėZu den lexikalisch-stilistischen Mitteln in den deutschen und den litauischen Werbeanzeigen
Kita antraštė
  • Lexical and Stylistic means in German and Lithuanian texts of Advertising
  • Leksinės ir stilistinės priemonės vokiškuose ir lietuviškuose reklaminiuose tekstuose
Autoriai
LeidinyjeŽmogus ir žodis [Man and the Word]. 2005, 3, p. 39-50
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTLeksinės-stilistinės priemonės; Reklamos kalba
ENLexical-stylistic devises; Communication
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje nagrinėjamos svarbiausios ir dažniausiai lietuviškuose bei vokiškuose reklaminiuose tekstuose sutinkamos leksinės-stilistinės priemonės. Remiantis autentiškais abiejų kalbų pavyzdžiais siekiama palyginti leksinių-stilistinių priemonių struktūros, vartojimo ir paplitimo tendencijas, nustatyti šių priemonių funkcijas ir įtaką išraiškos ekspresyvumui reklaminėje kalboje, išryškinti svarbiausius abiejų kalbų panašumus ir skirtumus. [Iš leidinio]

ENThe article analyzes the most essential and frequent lexico-stylistic means in German and Lithuanian advertisements. On the basis of the authentical material in both languages the following goals have been achieved: the comparison of lexico-stylistic devices, their structure, use and diffusion tendencies, the functional properties and their influence on advertisement text emphatic expressions. The final point covers similarities and differences in both languages. [From the publication]

ISSN1392-8600, 1822-7805
Mokslo sritisKalbotyra / Linguistics
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1186
Atnaujinta2020-07-30 12:29:44
Metrika Peržiūros: 2    Atsisiuntimai: 1