LTStraipsnyje nagrinėjama, kaip judrus patirtinis ugdymas gali būti naudojamas padidėjusio aktyvumo vaikų elgesio korekcijai. Apžvelgiama, kad tokie vaikai dažnai patiria sunkumų mokymosi aplinkoje dėl susikaupimo stokos ir impulsyvumo, kas apsunkina jų integraciją bei ugdymo procesų įgyvendinimą. Tyrime pristatoma judraus patirtinio ugdymo metodika, kurios pagrindinis tikslas – skatinti vaikų judėjimą ir tyrinėjimą, siekiant lavinti jų socialinius, pažintinius ir emocinius gebėjimus. Ši metodika ne tik ugdo vaikų fizinį aktyvumą, bet ir prisideda prie visapusiško asmenybės vystymosi, padeda vaikams įveikti iššūkius ir prisitaikyti socialinėje aplinkoje. Reikšminiai žodžiai: judrus patirtinis ugdymosi kontekstas, padidėjusio aktyvumo vaikų elgesys.
ENThis article examines how active experiential learning can be used to modify the behaviour of children with high activity levels. It discusses how such children often face difficulties in the learning environment due to a lack of focus and impulsivity, which hinder their integration and the implementation of educational processes. The study presents a methodology of active experiential learning, primarily encouraging children’s movement and exploration to enhance their social, cognitive, and emotional skills. This methodology promotes physical activity and contributes to the child’s holistic development, helping them overcome challenges and adapt to the social environment. Keywords: active experiential learning context, children’s behaviour with increased activity levels.