LTStraipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize bei atliktu empiriniu tyrimu, pristatoma priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo(si) galimybių programa "Zipio draugai“ tema. Tyrimo problema: kokios emocinio intelekto ugdymo(si) galimybės programa "Zipio draugai“ priešmokykliniame amžiuje. Tyrimo objektas: emocinio intelekto ugdymo(si) galimybės programa "Zipio draugai“ priešmokykliniame amžiuje. Tyrimo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo(si) galimybes programa "Zipio draugai. Tyrimo uždaviniai: teoriškai pagrįsti emocinio intelekto ugdymosi galimybes programa „Zipio draugai“; nustatyti tėvų ir pedagogų požiūrį į programos „Zipio draugai“ galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymui(si). Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, apklausa raštu, apklausa žodžiu (interviu), gautų duomenų kiekybinė ir kokybinė analizė. Tyrimo metu atskleista, kad priešmokykliniame amžiuje svarbu ugdyti EI, nes šis procesas gerina tarpusavio santykius, padeda geriau bendrauti su bendraamžiais ir suaugusiais, ugdo empatijos jausmą, savigarbą, skatina sąžiningumą, pagarbą, pasitikėjimą, pozityvų mąstymą, streso valdymą. Tarptautinė programa "Zipio draugai“ laikoma viena iš efektyviausių galimybių ugdant EI ikimokykliniame amžiuje. Reikšminiai žodžiai: emocinis intelektas, priešmokyklinis amžius, programa „Zipio draugai“.
ENBased on the analysis of scientific literature and an empirical study, the paper presents a programme for the development of emotional intelligence in pre-school children, “Zippy’s Friends”. The research problem: what are the possibilities for emotional intelligence development in pre-school children with the programme “Zippy’s Friends”. The object of the study: the possibilities for emotional intelligence development in pre-school age group with the programme “Zippy’s Friends”. The aim of the study: to reveal the possibilities for the development of emotional intelligence in pre-school children with the programme “Zippy’s Friends”. The objectives of the study: to theoretically define the potential of the programme “Zippy’s Friends” for the development of emotional intelligence; to determine parents’ and teachers’ attitudes towards the potential of the programme “Zippy’s Friends” for the development of emotional intelligence in pre-schoolers. Research methods: analysis of scientific literature, written survey, oral survey (interview), quantitative and qualitative analysis of the data obtained. The study reveals the importance of developing emotional intelligence in pre-school age group, as this process improves interpersonal relationships, helps to communicate better with peers and adults, develops a sense of empathy, self-esteem, promotes honesty, respect, trust, positive thinking, and helps with stress management. The international programme “Zippy’s Friends” is considered one of the most effective options for developing emotional intelligence in pre-school age. Key words: emotional intelligence, pre-school age group, programme “Zippy’s Friends”.