LTLietuvos ugdymo įstaigose mokosi beveik 52 tūkstančiai moksleivių, turinčių specialiuosius ugdymo(si) poreikius. Visi šie mokiniai turi turėti galimybę ugdyti meninius, muzikinius gebėjimus. Dauguma muzikos pedagogų susiduria su iššūkiu patenkinti visų besimokančiųjų poreikius, atsižvelgiant į jų gebėjimus, individualumą. Šiuo tyrimu siekiama sužinoti, kokios muzikos pedagogo kompetencijos yra svarbiausios muzikos pamokoje, kurioje dalyvauja ugdytiniai, turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Tyrime dalyvavo 10 muzikos pedagogų, dirbančių su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymo(si) poreikių, bei atlikti stebėjimai vienoje iš Lietuvos specialiojo ugdymo mokyklų ir vienoje iš Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų, kuriose mokosi mokiniai, turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Raktiniai žodžiai Muzikos mokytojų kompetencijos, specialieji ugdymo(si) poreikiai.