VII klasės mokinių požiūris į matematikos mokymąsi

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
VII klasės mokinių požiūris į matematikos mokymąsi
Alternative Title:
7th grade students' attitude to mathematics learning
In the Journal:
Tiltas į ateitį. 2013, Nr. 1 (7), p. 24-27. [Bridge to the future]
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje analizuojamas VII klasės mokinių požiūris į matematikos mokymąsi. Mokiniai sąveikauja su supančia aplinka, skatinančia mokinio iniciatyvą ir įsitraukimą į mokymosi procesą. Patiriami jausmai yra svarbūs, nes lemia besimokančiojo savijautą ir įgyjamą patirtį. Mokiniai neneigia matematikos mokslo svarbos ir žino jo panaudojimo galimybes, tačiau stokoja motyvacijos. Tyrimo metu gauti rezultatai leidžia teigti, kad mokiniai supranta matematinių žinių, kurios leistų kiekvienam iš jų orientuotis kasdieniniame gyvenime ir sudarytų tvirtą pagrindą sėkmingam mokymuisi visą gyvenimą, svarbą ir poreikį, tačiau atsiskleidžia ir motyvacijos stoka, kad sėkmingai mokytųsi šio dalyko. Raktažodžiai: mokymasis, požiūris į mokymąsi, matematikos mokymasis, motyvacija, matematikos žinių panaudojimas.

ENThe opinion and support of parents and teachers are very important for children education. Praise encourages them to interest and seek high results. Often the authority for the students become their own parents, teachers or friends who have the university education and are able to get learning throughout the life. Education which interacts with the surrounding of the learner ensures the initiative and engagement of the student into the learning process. His experienced feelings are important because they determine the well-being and growing experience of the learner. Students do not deny the importance of match science and are aware of the options of its use, though they lack motivation. The research results have shown that students understand the importance and need of mathematical knowledge which would allow them to orient in everyday life and create a solid basis for successful lifelong learning; however, students do not have motivation for successful math learning.

ISSN:
1822-7260
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115470
Updated:
2025-05-29 20:06:27
Metrics:
Views: 3
Export: