LTMokslininkų bei konsultacinių įmonių, atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad lojalūs organizacijai darbuotojai supranta ir priima jos pagrindinius tikslus, pritaria jos vertybėms, jas saugo, puoselėja bei jomis vadovaujasi. Tyrimai taip pat patvirtina, kad darbuotojų lojalumo lygis yra didesnis, kai įmonė aiškiai deklaruoja savo siekiamus tikslus, vertybes, siekia aktyvesnio vertybių palaikymo bei didesnio darbuotojų įsitraukimo į organizacijos tikslų įgyvendinimą. Taigi, darbuotojų atsidavimas organizacijos tikslams ir vertybėms yra viena esminių darbuotojų lojalumo charakteristikų. Šiame straipsnyje nagrinėjami veiksniai, kurie sąlygoja darbuotojų atsidavimą organizacijos tikslams ir vertybėms. Tyrimas buvo atliktas „X“ viešbutyje Kaune, 2013 m. balandžio 01 – 21 dienomis. Buvo apklausti visi, tuo metu ten dirbantys darbuotojai, tai 62 žmonės. Gauti rezultatai parodė kad, daugiau kaip 80 proc. darbuotojų priskiria save prie lojalių darbuotojų, iš kurių 63 proc. lojalumą traktuoja kaip atsidavimą įmonės tikslams ir vertybėms. Respondentų nuomone, labiausiai jų lojalumą lemiantys veiksniai yra organizacijos kultūra, galimybė kilti karjeros laiptais, santykiai su vadovu ir kolektyvu ir galimybė mokytis ir kelti kvalifikaciją.
ENThe results obtained from scientists and consulting companies‟ research suggests that employees are loyal to their organization, understands and accepts its main objectives, supports its values, promotes and adhere to them. Studies also confirm that the level of employee loyalty is greater when the company clearly declares its pursued objectives, values, seeks more support and greater involvement of employees in the organization‟s objectives. Thus, employee commitment to the purposes and values is one of the essential characteristics of employee loyalty. This article examines the factors that influence employees' commitment to the organization‟s purposes and values. The study was carried out at "X" hotel in Kaunas in 2013. The survey involved the entire hotel staff - 62 employees of whom 21 men and 41 women. The results showed that over 80 percent of employees assigned themselves to loyal employees. According to the respondents, the most influencing factors of employee loyalty are: organizational culture, career opportunities, relationship with management and whole staff, opportunities to learn and gain better qualifications.