Vaikų kaip pėsčiųjų saugaus eismo kompetencijos ugdymas taikant eismo aplinkos tyrinėjimą ir saugaus elgesio modeliavimą : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaikų kaip pėsčiųjų saugaus eismo kompetencijos ugdymas taikant eismo aplinkos tyrinėjimą ir saugaus elgesio modeliavimą: disertacija
Alternative Title:
Development of children’s competences of safe traffic by application of traffic research and modelling of safe conduct
Publication Data:
Šiauliai, 2004.
Pages:
186 lap
Notes:
Disertacija rengta 1999-2003 metais Šiaulių universitete. Dr. disert. (socialiniai m.) - Šiaulių universitetas, 2004. Bibliografija.
Keywords:
LT
Vaikai / Children.
Reviews:
Apžvalga leidinyje Pedagogika. 2005, 76, p. 161-163
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Development of child pedestrian road safety competence applying investigation of the traffic environment and modeling of safe behaviour Šiauliai, 2004 52 p., įsk. virš
Summary / Abstract:

LTVaikų saugaus eismo mokymas – vienas iš bendrojo lavinimo mokyklai visuomenės keliamų uždavinių. Eismo dalyvių švietimas, informavimas bei mokymas – viena saugaus eismo įgyvendinimo strategijų. Tačiau formalus kelių eismo taisyklių laikymais neužtikrina pėsčiųjų eismo dalyvių saugumo. Saugus pėsčiųjų eismas automobilių keliais reikalauja tam tikros saugaus eismo kompetencijos. Disertacijos tikslas – atskleisti kai kuriuos 6 – 11 m amžiaus veikų saugaus eismo kompetencijos ugdymo ypatumus, parengti vaikų kaip pėsčiųjų saugaus eismo kompetencijos ugdymo pradinėje mokykloje modelį ir ugdomuoju eksperimentu patikrinti jo efektyvumą.

ENSafe traffic teaching of children is one of the tasks made to schools of general education by the society. Education and teaching of traffic participants is one of the strategies for implementation of safe traffic goals. Nevertheless, formal observation of traffic regulations does not guarantee safety of pedestrian participants of traffic. Safe pedestrian traffic on automobile roads requires certain competences. The aim of the dissertation is to reveal some peculiarities of teaching safe traffic competences to children of 6-11 years of age, prepare a model for education of pedestrian safe traffic competences in elementary school and check its efficiency in an experiment.

Related Publications:
Mokinių saugaus atvykimo į mokyklą galimybės mokyklos aplinkoje / Lijana Vainoriūtė, Daiva Bėčienė, Rolanda Valintėlienė, Rita Sketerskienė. Visuomenės sveikata. 2012, Nr. 1 (56), p. 73-80.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10829
Updated:
2022-02-07 20:09:22
Metrics:
Views: 11
Export: