LTVaikų saugaus eismo mokymas – vienas iš bendrojo lavinimo mokyklai visuomenės keliamų uždavinių. Eismo dalyvių švietimas, informavimas bei mokymas – viena saugaus eismo įgyvendinimo strategijų. Tačiau formalus kelių eismo taisyklių laikymais neužtikrina pėsčiųjų eismo dalyvių saugumo. Saugus pėsčiųjų eismas automobilių keliais reikalauja tam tikros saugaus eismo kompetencijos. Disertacijos tikslas – atskleisti kai kuriuos 6 – 11 m amžiaus veikų saugaus eismo kompetencijos ugdymo ypatumus, parengti vaikų kaip pėsčiųjų saugaus eismo kompetencijos ugdymo pradinėje mokykloje modelį ir ugdomuoju eksperimentu patikrinti jo efektyvumą.
ENSafe traffic teaching of children is one of the tasks made to schools of general education by the society. Education and teaching of traffic participants is one of the strategies for implementation of safe traffic goals. Nevertheless, formal observation of traffic regulations does not guarantee safety of pedestrian participants of traffic. Safe pedestrian traffic on automobile roads requires certain competences. The aim of the dissertation is to reveal some peculiarities of teaching safe traffic competences to children of 6-11 years of age, prepare a model for education of pedestrian safe traffic competences in elementary school and check its efficiency in an experiment.