Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB "Kelionių centras" vartotojų požiūriu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB "Kelionių centras" vartotojų požiūriu
Alternative Title:
Analysis of the quality of travel organization services from the point of view of JSC "Kelionių centras" customers
In the Journal:
Taikomieji moksliniai tyrimai [Applied scientific research]. 2022, t. 1, Nr. 1, p. 79-98
Keywords:
LT
Turizmas / Tourism; Vartotojai / Consumers; Prekės ir paslaugos / Goods and services.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami teoriniai kelionių organizavimo paslaugos aspektai jų vieta turizmo versle. Išskiriamos pagrindinės individualios paslaugos savybės, analizuojamas paslaugos teikėjo ir vartotojo bendradarbiavimas bei jo svarba, išryškinanti kelionių organizavimo paslaugos ypatumus. Nustatyti kelionių organizavimo paslaugų teikimo kokybės požymiai bei metodai. Empiriniam tyrimui pasirinktas SERVQUAL metodas, kuris naudojamas įvertinti, kaip vartotojai suvokia paslaugų kokybę, išskirti pagrindinius paslaugų kokybės kriterijus. Šio metodo pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 105 konkrečios kelionių organizavimo įmonės vartotojai bei visi šios įmonės darbuotojai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino nustatyti kelionių organizatoriaus paslaugų kokybę vartotojų požiūriu bei įvertinti vartotojų poreikius. Reikšminiai žodžiai: kelionių organizavimo paslauga, kelionių organizatorius, vartotojų poreikiai, kelionių organizavimo paslaugos kokybė. [Iš leidinio]

ENThe article analyzes the theoretical aspects of travel organization service and its place in the tourism business. The main characteristics of an individual service and cooperation between the provider of the service and the customer were distinguished as well as its importance while highlighting the characteristics of the travel organization service. Quality attributes and methods of the provision of travel organization services were determined. The SERVQUAL method was chosen for the empirical research, which was used to assess customers' perception of the quality of services, and the main criteria for the quality of services were distinguished. On the basis of this method, a questionnaire was drawn up and 105 customers of a particular travel operator as well as all employees of the company were interviewed. The analysis of the survey results made it possible to determine the perception of the quality of the travel operator as the service provider and customer as well as to assess the needs of the customers. Key words: travel organization service, travel operator, customer needs, quality of travel operator service. [From the publication]

DOI:
10.56131/tmt.2022.1.1
ISSN:
2783-6290
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/106814
Updated:
2024-03-26 23:20:14
Metrics:
Views: 4
Export: