Klientų lojalumo vertinimas turizmo organizatoriaus požiūriu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Klientų lojalumo vertinimas turizmo organizatoriaus požiūriu
Alternative Title:
Assessing customer loyalty from the point of view of a tourism organiser
In the Journal:
Taikomieji moksliniai tyrimai [Applied scientific research]. 2022, t. 1, Nr. 1, p. 38-50
Keywords:
LT
Turizmas / Tourism; Vartotojai / Consumers; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamos teorinės klientų lojalumo dimensijos ir lojalumą formuojantys veiksniai, klientų pasitenkinimas ir jų suvokiama vertė. Atlikta klientų lojalumo vertinimo modelių analizė ir empiriniam tyrimui pasirinktas plačiai klientų suvokiamos paslaugų kokybės vertinimui naudojamas metodas – SERVQUAL modelis. Šio modelio pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 113 konkrečios turizmo organizavimo įmonės klientai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino įvertinti klientų lojalumą šiai įmonei, nustatyti pagrindinius veiksnius, kurie skatina klientus pakartotinai naudotis turizmo įmonės paslaugomis, bei tobulintinas sritis. Reikšminiai žodžiai: klientų lojalumas, turizmo organizatorius, klientų pasitenkinimas, paslaugų kokybė. [Iš leidinio]

ENThe article considers the theoretical dimensions of customer loyalty and the factors that shape loyalty, customer satisfaction and their perceived value. An analysis of customer loyalty assessment models was performed. The SERVQUAL model, which is widely used to assess the quality of service perceived by customers, was chosen for the empirical study. Based on this model, a questionnaire was compiled and 113 clients of a specific tourism organization were interviewed. The analysis of the results of this survey made it possible to assess the loyalty of customers to this tourism organization, to identify the main factors that encourage customers to re-use the services of a tourism organization, and the areas for improvement. Keywords: customer loyalty, tourism organizer, customer satisfaction, service quality. [From the publication]

DOI:
10.56131/tmt.2022.1.1.3
ISSN:
2783-6290
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/106809
Updated:
2024-03-26 22:10:44
Metrics:
Views: 6    Downloads: 1
Export: