Socialiai atsakingos marketingo komunikacijos ypatumai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socialiai atsakingos marketingo komunikacijos ypatumai
Alternative Title:
Socially responsible marketing communication
Keywords:
LT
Komunikacija / Communication; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTPastaruoju metu internetas, o ypač socialinė medija, tampa vieta, kurioje informacija plinta žaibišku greičiu, todėl organizacijos neretai šią terpę išnaudoja komunikuojant su vartotojais. Siekdami ne tik sustiprinti savo korporatyvinę reputaciją, bet ir prisidėti prie visuomenę kankinančių problemų sprendimų įmonės vadovai vis dažniau renkasi socialiai atsakingą marketingo komunikaciją. Įprasta, komercinė komunikacija nėra tokia efektyvi kokia buvo anksčiau, o būtent socialiai atsakingos kampanijos ne tik prikausto visuomenės dėmesį, bet tuo pačiu informuoja apie vyraujančias socialines problemas, skatina prisidėti prie jų sprendimų ir netgi pakeisti savo požiūrį, tam kad sukurti geresnę ateitį. Didžiosios organizacijos pastebi tendencijas, kad standartinė, įprasta marketingo komunikacija nebėra tokia efektyvi ir neleidžia ženkliai padidinti vartotojų įsitraukimo. Tai skatina rinktis naują kryptį – socialiai atsakingą marketingo komunikaciją, kaip galimybę sukurti atsakingos organizacijos įvaizdį, kuriai rūpi žmonių saugumas, aplinkosauga, kuri jaučia atsakomybę gamybos procesuose ir nori prisidėti prie aktualių žmonijai problemų (Gorski, Fuciu, Dumitrescu, 2016). Socialiai atsakingai marketingo komunikacijai skiriama vis daugiau dėmesio ir resursų, nes šis būdas ne tik didina vartotojų lojalumą prekės ženklui, bet ir leidžia informuoti apie naują požiūrį, išsikeltus tikslus, labiau priartėti prie to, kas aktualu visuomenei (Hänninen, Karjaluoto, 2017).Pastaruoju metu pastebima, kad šiandieninė socialinė medija, dienraščiai ir kitos platformos internete perpildytos informacija, apie produktus ir paslaugas, dažnas vartotojas naršydamas internete net nepastebi didžiulio kiekio įvairių reklaminių kampanijų, tačiau būtent socialiai atsakingos kampanijos vis dažniau pastebimos. Socialiai atsakinga marketingo komunikacija šiandien tampa dažnos organizacijos pasirinkimu. Tačiau, pakankamai dažnai įmonės, taikydamos socialiai atsakingus marketingo sprendimus, susiduria tokiomis problemomis, kaip nesuderinti kanalai, skirtingo turinio žinutės ar ne visai pačią įmonę ar jos prekės ženklą atitinkantis turinys. Tyrimo problema – kaip vykdoma socialiai atsakinga marketingo komunikacija. Tyrimo objektas – socialiai atsakinga marketingo komunikacija. Tyrimo tikslas – atlikti teorinę socialiai atsakingos marketingo komunikacijos analizę. Tyrimo uždaviniai: 1. Atlikti teorinę socialiniai atsakingos marketingo komunikacijos sampratos analizę. 2. Atlikti teorinę socialiai atsakingos marketingo komunikacijos klaidų ir sprendimų analizę. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė. Siekiant teoriniame lygmenyje išspręsti tyrimo problemą atliekama mokslinės literatūros šaltinių analizė, apibendrinimas ir lyginimas. Mokslinė analizė atliekama beveik remiantis užsienio ir Lietuvos mokslininkų darbais. [Iš Įvado]

ENToday’s social media, newspapers and other platforms on the Internet are full of information about products and services. Many users do not even notice a huge number of different advertising campaigns while browsing the Internet, but it is socially responsible campaigns that are becoming more and more noticeable. Therefore, socially responsible communication is becoming a common choice of organization today. However, when applying socially responsible marketing solution, companies often face problems such as unmatched channels, messages with different content, or content that is not entirely relevant to the company. The article will present a theoretical analysis of socially responsible marketing communication. The concept of socially responsible marketing communication and the most common mistakes made in socially responsible marketing communication are going to be described. Also, will be provided solutions on how to conduct socially responsible marketing communications correctly. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2020.23
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103091
Updated:
2023-12-06 16:20:56
Metrics:
Views: 32    Downloads: 11
Export: