Socialiai atsakingo marketingo poveikis organizacijoms, įgyvendinančioms socialinę atsakomybę

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socialiai atsakingo marketingo poveikis organizacijoms, įgyvendinančioms socialinę atsakomybę
Alternative Title:
Socially responsible marketing impact to organizations implementing socially responsibility
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2014, T. 36, Nr. 3, p. 616-626
Keywords:
LT
Draugijos. Organizacijos / Societies. Organisations; Viešoji nuomonė / Public opinion.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas socialiai atsakingas marketingas, jo nauda ir svarba organizacijoms įgyvendinančioms socialinę atsakomybę. Tyrimo tikslas – išanalizavus socialiai atsakingo marketingo poveikį organizacijoms, pateikti socialiai atsakingų įmonių įgyvendinančių socialinę atsakomybę pavyzdžių, parodant naudą bei svarbą. Keliamas probleminis klausimas: kokį poveikį ir kaip daro socialiai atsakingas marketingas organizacijoms įgyvendinančioms socialinę atsakomybę. Atliktas kokybinis tyrimas, kuriame analizuojami socialiai atsakingo marketingo dokumentiniai pavyzdžiai socialiai atsakingose organizacijose, vertinant šių organizacijų pateiktas metines ataskaitas. Pateikti socialiai atsakingų organizacijų pavyzdžiai iliustruoja kaip organizacijos į savo veiklą integruoja socialiai atsakingą marketingą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Organizacijos; Socialiai atsakingas marketingas; Socialinė atsakomybė; Įvaizdis; Image; Organization; Social responsibility; Social responsible marketing.

ENThis, article analyze the social responsible marketing, its benefits and importance of organizations implementing social responsibility. Social marketing is defined as an ethical corporate governance orientation in order to meet the needs of the public, consistent with the public interest. Research problem: what impact and how social responsible marketing makes for organizations implementing social responsibility. Aim of the research. Analyze the impact of social responsible marketing, providing examples of the organizations implementing social responsibility, benefits and importance. Research methods: literature analysis, synthesis, documents analyze. Social responsible organizations examples illustrate how organizations integrate their activities in a social responsible marketing. Emphasis, that social responsible marketing impact on social responsible organization's image, reputation, customer satisfaction with the service / product. [From the publication]

DOI:
10.15544/mts.2014.058
ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
  • Socialiai atsakingos marketingo komunikacijos ypatumai / Agnė Kluonė, Miglė Šontaitė-Petkevičienė. Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. 2020, 23, p. 264-269.
  • Socially responsible marketing effect on social business / Laura Markūnaitė. Development in economics: theory and practice : 12th international Prof. Vladas Gronskas young researchers scientific conference / editors: Ingrida Šarkiūnaitė, Martynas Radzevičius, Mariana Sueldo. Vilnius: Vilniaus University, 2016. P. 111-121.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58912
Updated:
2021-02-04 10:45:47
Metrics:
Views: 71    Downloads: 16
Export: