Factors increasing teachers' motivation: the case of Vilnius City Municipality

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Factors increasing teachers' motivation: the case of Vilnius City Municipality
Alternative Title:
Mokytojų motyvaciją didinantys veiksniai: Vilniaus miesto savivaldybės atvejis
In the Journal:
Viešoji politika ir administravimas [Public Policy and Administration]. 2022, t. 21, Nr. 3, p. 280-291
Keywords:
LT
Vilnius. Vilniaus kraštas (Vilnius region); Lietuva (Lithuania); Mokykla / School; Pedagogai / Pedagogues; Motyvacija / Motivation.
Summary / Abstract:

LTMokytojų senėjimas ir trūkumas Vilniaus miesto savivaldybėje skatina ieškoti šio reiškinio priežasčių. Straipsnyje nagrinėjami mokytojų motyvacijos veiksniai ir pristatomi Vilniaus miesto mokytojų motyvacijos tyrimo (873 respondentų anketinės apklausos) rezultatai. Tyrimas parodė, kad mokytojus labiausiai motyvuoja mokytojų darbo sąlygų mokykloje gerinimas ir tiesioginės kontrolės mažinimas bei asmens pripažinimas ir profesinio tobulėjimo galimybių užtikrinimas. Tyrimas taip pat parodė, kad pagrindiniai motyvaciniai veiksniai, tokie kaip atlyginimas, papildomi finansiniai priedai, pagarba, kūrybinė atmosfera, per pastaruosius dešimtmečius nepasikeitė ir yra ypač svarbūs motyvuojant mokytojus jų karjeroje. Vilniaus miesto ugdymo įstaigų mokytojų apklausa atskleidė, kad mokytojus labiausiai motyvuoja mokytojų darbo sąlygų mokykloje gerinimas ir tiesioginės kontrolės mažinimas bei asmens pripažinimas ir palankių profesinio tobulėjimo galimybių užtikrinimas. Raktažodžiai: mokytojai, motyvaciniai faktoriai, motyvacija. [Iš leidinio]

ENThe article presents the results of a quantitative study. The aim of the article is to identify the factors motivating teachers of the Vilnius City Municipality to work. The questionnaire survey of Vilnius city teachers was conducted in April-May, 2020, using the electronic survey tool Qualtrics. Employees of the Vilnius City Municipality Administration distributed the link to the questionnaire to all teachers of the Vilnius city schools by e-mail. 1660 respondents started the questionnaire on this electronic platform, but after eliminating the incomplete questionnaires, a database of 873 respondents who answered all the questions of the questionnaire was created. The survey of teachers of Vilnius city educational institutions has shown that teachers are most motivated by the improvement of teachers' working conditions at school and the reduction of direct control as well as by personal recognition and ensuring favourable opportunities for professional development. Keywords: teachers, motivating factors, motivation. [From the publication]

DOI:
10.5755/j01.ppaa.21.3.30574
ISSN:
1648-2603; 2029-2872
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/99936
Updated:
2023-03-25 11:20:59
Metrics:
Views: 17    Downloads: 4
Export: