Studentų požiūris į verslumo gebėjimų ugdymą

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų požiūris į verslumo gebėjimų ugdymą
Alternative Title:
Student‘s attitude towards entrepreneurship skills education
In the Journal:
Taikomieji tyrimai studijose ir praktikoje [Applied research in studies and practice]. 2015, 11, p. 79-85
Keywords:
LT
Ugdymas / Education; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTJaunimas kasdien susiduria su verslumu ir įvairiomis jo formomis. Šiuolaikinėje visuomenėje individo verslumo poveikio ekonominiuose, socialiniuose, psichologiniuose visuomenės vystymosi procesuose svarba didėja. Lietuvoje visapusiškai skatinamas jaunimo verslumo ugdymas ir ekonominio raštingumo didinimas. Verslumo ugdymas įvardijamas kaip viena iš prioritetinių ugdymo krypčių. Nors verslumas yra sudėtinga socialinė, pedagoginė, psichologinė kategorija, nepaisant skirtingo požiūrio į jį, ši kategorija atsispindi visose žmogaus gyvenimo srityse. Straipsnyje nagrinėjama aktuali jaunimo verslumo ugdymo problema. Pateikiama skirtingų autorių verslumo samprata, pristatomi ir analizuojami empirinio tyrimo duomenys, apie biomedicinos ir socialinių mokslų studijų programų studentų požiūrį į verslumo sampratą, gebėjimų ugdymą. Atlikto tyrimo rezultatai rodo, jog būsimieji specialistai ne tik sugeba teisingai įvardyti verslumą, kaip asmens mąstymo būdą, savybes bei kompetencijas, bet ir turi nuomonę apie svarbiausius dalykinius, vadybinius bei asmeninius gebėjimus, leidžiančius turimas žinias taikyti praktinėje veikloje. veikloje. Svarbiausi verslumo ugdymo metodai taikomi kolegijoje yra vizitai į realias įmones, verslo planų kūrimas ir imitaciniai žaidimai, leidžiantys tobulinti studentų verslumo įgūdžius. [Iš leidinio]

ENYoung people are faced daily with entrepreneurship and its various forms. In modern society the individual entrepreneurial impact on economic, social, psychological development processes are becoming increasingly important. In Lithuania youth entrepreneurship education and economic literacy awareness are fully promoted. Entrepreneurship education is emphasized as one of the priority development directions. Although entrepreneurship education is a complex social, pedagogical, psychological category, in spite of different approach to it, this category is reflected in all spheres of human life.The report analyzes relevant youth entrepreneurship education problem. Entrepreneurship concepts presented by different authors are discussed and data of the research about the attitude of biomedical and social sciences study programmes students towards entrepreneurship concept and development of skills is presented.The data of the research show that future professionals are not only able to identify correctly entrepreneurship as a personal way of thinking, features and competences, but also have their own attitude towards most important business, managerial and personal skills thus enabling the application of existing knowledge in practical activity. The most relevant entrepreneurship education techniques applied in the College are visits to real enterprises and firms, creation of business plans and simulation games, contributing to students’ entrepreneurial skills development. Keywords: entrepreneurship; education; abilities; entrepreneurial person. [From the publication]

ISSN:
2029-1280; 2669-0071
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98976
Updated:
2022-11-25 19:50:26
Metrics:
Views: 8
Export: