Learning of maritime vocabulary in maritime studies

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Learning of maritime vocabulary in maritime studies
Alternative Title:
Jūrinio anglų kalbos žodyno mokymasis jūrinių studijų metu
In the Journal:
Keywords:
LT
Anglų kalba / English language; Kalbų (užsienio) mokymas / Language (foreign) teaching; Universitetai / Universities.
Summary / Abstract:

LTAnglų kalba laivybos srityje yra „lingua franca“. Pasikeitus požiūriui, ne žodynas, o gebėjimas vartoti anglų kalbą savo darbo vietoje tampa svarbus. Iš studentų tikimasi, kad jie ne tik išmanys jūrinę terminiją, bet ir gebės ją vartoti savo profesinėje veikloje ir aplinkoje. Siekdami šio tikslo, studentai turi greitai išmokti labai daug jūrinių terminų. Darbe analizuojamos šio specialiojo žodyno mokymosi strategijos, kaip jas taiko dėstytojai mokydami, o studentai mokydamiesi. Naudojami kokybinis dėstytojų ir kiekybinis studentų apklausos metodai. Tyrimo rezultatai rodo, kad dėstytojai supažindina studentus su pagrindine jūrine terminija, o studentai nevienodai taiko įvairias žodyno mokymosi strategijas. Turėtų būti skirta daugiau dėmesio tokioms žodyno mokymosi strategijoms kaip įsiminimo ir kodavimo technikos, žodžių daryba ir spėjimas iš konteksto. [Iš leidinio]

ENEnglish is “lingua franca” in the maritime industry. Due to the shift from “knowing the vocabulary“ to “being able to use the English language in one’s workplace“, students are supposed not only to acquire maritime vocabulary but also be able to use it efficiently in the maritime context. In order to achieve this goal, students have to acquire large amounts of maritime vocabulary effectively and efficiently. The study analyses the strategies for vocabulary acquisition and how students use them in their studies. The results of the study show that lecturers acquaint students with basic maritime terminology. Students do not use all vocabulary learning strategies equally. The recommendations include encouraging the use of productive skills for vocabulary activation; more attention should be paid to the vocabulary learning strategies of memorizing and encoding, word formation and guessing from the context. Keywords: maritime vocabulary, vocabulary learning strategies. [From the publication]

DOI:
10.47459/svuv.2020.5.11
ISSN:
2424-6131; 2424-614X
Related Publications:
Užsienio kalbų mokymosi strategijos / Nemira Mačianskienė. Akademinė edukologija. 2. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2006. P. 254-267.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98942
Updated:
2022-11-24 18:01:08
Metrics:
Views: 5
Export: