5-8 klasių mokinių mokymosi ypatumai nuotolinio ugdymo dėl COVID-19 pandemijos metu

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Knygos dalis / Part of the book
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
5-8 klasių mokinių mokymosi ypatumai nuotolinio ugdymo dėl COVID-19 pandemijos metu
Turinys:
6.1. Mokinių požiūris į nuotolinį ugdymą: 6.1.1. Mokinių pasiekimų vertinimas; 6.1.2. Nuotolinio ugdymo galimybės ir trūkumai: mokinių požiūris; 6.1.3. Nuotolinio ugdymo pasekmės mokinių savijautai; 6.1.4. Vaikų iš socialinę riziką patiriančių šeimų nuotolinio ugdymo patirtys — 6.2. Nuotolinio ugdymo organizavimas pagrindinėje mokykloje: 6.2.1. Mokytojų nuomonė apie nuotolinio ugdymo organizavimą; 6.2.2. 5–8 klasių mokinių tėvų nuomonė apie nuotolinio ugdymo organizavimą; 6.2.3. Mokyklos administracijos nuomonė apie nuotolinio ugdymo organizavimą — 6.3. Nuotolinio ugdymo efektyvumas: 6.3.1. Nuotolinio ugdymo vertinimas: mokytojų nuomonė; 6.3.2. Nuotolinio ugdymo vertinimas: tėvų nuomonė — 6.4. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimas nuotolinio ugdymo dėl COVID-19 pandemijos metu; 6.4.1. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo iššūkiai ir galimybės: mokytojų požiūris; 6.4.2. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo iššūkiai ir galimybės: tėvų požiūris; 6.4.3. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo iššūkiai ir galimybės: administracijos požiūris — 6.5. Išvados.
Santrauka / Anotacija:

LTTiek visą tyrimą, tiek ir šio skyriaus struktūrą padiktavo U. Bronfenbrenner ekologinių sistemų teorija. 6.1 poskyryje į nuotolinį ugdymą žvelgiama iš mokinio perspektyvos: remiantis kiekybinio ir kokybinio tyrimų duomenimis analizuojamas mokinių požiūris į nuotolinį ugdymą; aptariamos nuotolinio ugdymo pasekmės mokinių savijautai, pateikiamos vaikų iš socialinę riziką patiriančių šeimų nuotolinio ugdymo patirtys. 6.2 poskyryje analizuojama mokytojų, 5–8 klasių mokinių tėvų ir mokyklos administracijos atstovų nuomonė apie nuotolinio ugdymo organizavimą COVID-19 pandemijos metu. 6.3 poskyryje nuotolinio ugdymo efektyvumas vertinamas remiantis ugdytojų (mokytojų ir tėvų) nuomone. Čia aptariami nuotolinio ugdymo iššūkiai ir galimybės, pateikiama nuomonė apie mokinių pasiekimų kaitą, analizuojami įvairūs vaikų iš socialinę riziką patiriančių šeimų, specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių, silpniau besimokančių mokinių mokymosi nuotolinio ugdymo metu aspektai. Išskiriami ir penktokų bei aštuntokų nuotolinio ugdymo metu patiriami sunkumai. 6.4 skyriuje aptariama skirtingų ekosistemų (mokyklos ir šeimos) sąveika. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo iššūkiai ir galimybės aptariami remiantis mokytojų, tėvų ir mokyklos administracijos požiūriais.

ISBN:
9786090705919
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/98124
Atnaujinta:
2023-01-11 15:14:32
Metrika:
Peržiūros: 44    Atsisiuntimai: 3
Eksportas: