Vartotojų elgsenos pokyčiai COVID-19 pandemijos laikotarpiu

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vartotojų elgsenos pokyčiai COVID-19 pandemijos laikotarpiu
Alternative Title:
Changes in consumer behaviour during the Covid-19 pandemic
In the Journal:
Aukštojo mokslo vaidmuo visuomenėje. 2022, 2022 birželis, p. 75-82
Notes:
Reikšminiai žodžiai: covid-19; pandemija; vartotoj elgsena; pokyčiai. Keywords: covid-19; pandemic; consumer behaviour; changes.
Summary / Abstract:

LTCovid-19 pandemija egzistuoja jau daugiau kaip du metus ir užsikrėtimo mastai leidžia spėti, kad ši pandemija labai greitu metu nesibaigs, todėl identifikavus vartotojų elgsenos pokyčius Covid-19 pandemijos metu, šių pokyčių atskleidimas ir paviešinimas gali būti naudingas bet kokiam Lietuvoje veikiančiam verslui, kuris stengiasi suprasti pasikeitusią vartotojų elgseną ir prie jos prisiderinti. Remiantis moksline analize siekiama apibrėžti vartotojų elgsenos sampratą ir esmę bei vartotojų elgseną lemiančius veiksnius. Pasinaudojant kiekybine analize ir atlikus kiekybinį tyrimą siekiama sužinoti, kaip keitėsi vartotojų elgsena Covid-19 pandemijos metu. Tyrimo rezultatai leido formuoti išvadą, kad atsiradus Covid-19 pandemijai pakito apklaustųjų pirkimo ir vartojimo įpročiai, žmonės pradėjo daugiau pirkti internetu tai, ko nepirko ankščiau. Internetu perkantiems asmenims vienas iš labiausiai svarbių aspektų yra asmens duomenys bei apgavystės rizikos nebuvimas, todėl rekomenduotina viešai skelbti apie savo elektroninėje parduotuvėje įdiegtus asmens duomenų apsaugos būdus. Pasikeitus vartotojų elgsenai, siektina praplėsti prekių asortimentą bei užtikrinti savalaikį prekių pristatymą. [Iš leidinio]

ENThe Covid-19 pandemic has been around for more than two years, and the scale of the infection suggests that the pandemic will not end very soon, therefore, identification of changes in consumer behaviour during the Covid-19 pandemic could benefit any business in Lithuania that strives to understand and adapt to changing consumer behaviour. The aim of the research analysis is to define the concept and essence of consumer behaviour and factors that determine the consumer behaviour. Quantitative analysis and quantitative research are used to find out how consumer behaviour has changed during the Covid-19 pandemic. The results of the study lead to the conclusion that with the onset of the Covid-19 pandemic, respondents' buying, and consuming habits changed: people started buying more things they had not bought before. One of the most important aspects for online shoppers is personal data and the absence of risk of fraud, because of which it is recommended to publish the personal data protection methods implemented in the e-shop. In the event of changes in consumer behaviour, the aim is to expand the range of goods and ensure timely delivery of goods. [From the publication]

ISSN:
2783-5847
Related Publications:
Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai : (edukologija ir kiti socialiniai mokslai) / Kęstutis Kardelis. Šiauliai : Lucilijus, 2005. 398 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97680
Updated:
2022-11-29 07:28:57
Export: