UAB „Teida“ prekės ženklo žinomumo vertinimas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
UAB „Teida“ prekės ženklo žinomumo vertinimas
Alternative Title:
  • Uždarosios akcinės bendrovės „Teida“ prekės ženklo žinomumo vertinimas
  • Brand awareness assessment of the Limited Liability Company „Teida“
In the Journal:
Studijos kintančioje verslo aplinkoje [Studies in a changing business environment]. 2021, p. 129-134
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiamas UAB „Teida“ prekės ženklo žinomumo vertinimas. Prekės ženklo žinomumas gali būti įvardijamas, kaip rodiklis, rodantis, kiek tikslinės auditorijos pažįsta konkrečios įmonės prekės ženklą, t.y. parodantis prekės ženklo pripažinimą ir vartotojo lojalumą jam. Prekės ženklo žinomumas ir sėkmė priklauso nuo daugybės veiksnių, tokių kaip nuolatinis darbas su prekės ar paslaugos kokybe, atpažinimu rinkoje, kryptingu įvaizdžio valdymu, išskirtinumu. Apibendrinti apklausos rezultatai parodė, kad prekės ženklas „Teida“ įvardijamas, kaip vienas iš žinomiausių tarp šios specializacijos įmonių. Nustatyti pagrindiniai sprendimo pirkti veiksniai, kuriems įtaką daro įmonės „Teida“ prekės ženklas, tai: prekės kokybė, galimybė gauti profesionalią konsultaciją, prekės specifinių savybių teikiama nauda, patogumas bei prieinamumas įsigyti prekes, draugų, pažįstamų rekomendacijos, prekės kaina, prekės ženklo reputacija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Prekių ženklas, prekių ženklo žinomumas, vartotojų lojalumas. Keywords: Brand, brand awareness, consumer loyalty.

ENThe article presents the assessment of the Limited Liability Company Teida brand awareness. Brand awareness can be termed as an indicator of how well the target audiences know the brand of a particular company, that is, it shows brand recognition and consumer loyalty to it. Brand awareness and success depend on many factors, such as constant work with the quality of the product or service, recognition in the market, purposeful image management, exclusivity. The summarized results of the survey showed that the brand “Teida” is named as one of the best known among the companies in this specialization. The main factors of the purchase decision that are influenced by the Teida brand are: product quality, access to professional advice, benefits of specific product features, convenience and availability to purchase products, recommendations from friends, acquaintances, product price, brand reputation. [From the publication]

ISSN:
2029-2805; 2029-2813
Related Publications:
Prekės ženklo rinkodaros modelis socialiniuose tinkluose / Jolita Jezukevičiūtė, Vida Davidavičienė. Mokslas - Lietuvos ateitis. 2014, t. 6, Nr. 1, p. 120-127.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/96340
Updated:
2022-11-29 07:26:01
Metrics:
Views: 27    Downloads: 7
Export: