Prekės ženklo "Ecosh" vertės didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Prekės ženklo "Ecosh" vertės didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis
Alternative Title:
Increasing the value of the "Ecosh" brand through marketing communication means
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiamas prekės ženklo „Ecosh“ vertės didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis. Tema aktuali, nes dėl didelės konkurencijos prekės ženklai privalo kurti pridėtinę vertę, tam, kad išsiskirtų iš konkurentų bei suburtų lojalių klientų ratą. Svarbu pastebėti ir tai, jog socialinės medijos ne visuomet padeda prekės ženklams, tad svarbu greitai ir tinkamai reaguoti į besikeičiančią socialinių medijų situaciją. Straipsnyje aprašoma prekės ženklo samprata, prekės ženklo vertės samprata, prekės ženklo vertės elementai, marketingo komunikacijos samprata bei veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę. Taip pat pateikiama kiekybinio tyrimo metodika bei anketinės apklausos rezultatų analizė. Straipsnyje pateikiamos įžvalgos kaip tobulinti prekės ženklo „Ecosh“ vertę. Šiame straipsnyje yra pateikiama informacija apie prekės ženklo vertės kūrimą pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones. Reikšminiai žodžiai: prekės ženklas, prekės ženklo vertė, marketingo komunikacijos priemonės, prekės ženklas „Ecosh“.

ENThe article presents the enhancement of the value of the brand "Ecosh" by means of marketing communication. This topic is important to address, because due to high competition, brands must create added value. The first part describes the brand concept, brand value concept, brand value elements, marketing communication concept and factors creating brand value. The second part presents the quantitative research methodology and the analysis of the results of the questionnaire survey. The conclusions present the results of the entire article. The work consists of 7 parts: introduction, theoretical part, applied method part, applied research analysis, conclusions, bibliography, appendices. Key words: brand, brand value, marketing communication tools, increasing brand value through marketing communication tools, "Ecosh" brand.

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/116021
Updated:
2025-06-30 22:21:56
Export: