Profiliuoto mokymosi aplinkos rezultatyvumo tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Profiliuoto mokymosi aplinkos rezultatyvumo tyrimas
Alternative Title:
Usefulness research of profiled learning environment
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2002, Nr. 1 (18), p. 83-88
Keywords:
LT
Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTŠio straipsnio tikslas - atlikti teorinę profiliuoto mokymosi aplinkos analizę rezultatyvumo požiūriu. Tyrimo klausimas: kokia turėtų būti mokymosi aplinka pradėjus profiliuotą mokymą, ar ši aplinka yra rezultatyvi. Straipsnyje apibūdinama mokymosi rezultatyvumo samprata, profiliuoto mokymosi aplinkos ypatumai, atliekama teorinio profiliuoto mokymosi aplinkos analizė, kuriai skirta pirmoji straipsnio dalis; antrojoje dalyje pateikiamas empirinis tyrimas, rodantis 11 - 12 klasių mokinių poreikių, motyvacijos ir lūkesčių kaitą realizuojant profiliuotą mokymąsi. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profilinis mokymas; Mokymosi rezultatyvumas; Self-learning environment; Learning efficiency.

ENThis article aims at carrying out the theoretical analysis of profiled learning environment with regard to usefulness. The raised question is as follows: what should be learning environment be after commencing profiled teaching and whether this environment is useful. The first part of the article describes the conception of learning usefulness and peculiarities of profiled learning environment and presents the analysis of theoretical profiled learning environment. The second part contains an empirical research, showing the dynamics of the needs, motivation and expectations of pupils of 11-12 forms, when implementing profiled learning.

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/9404
Updated:
2018-12-17 10:59:50
Metrics:
Views: 15    Downloads: 4
Export: