Impact of tourism on national soft power

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Impact of tourism on national soft power
In the Journal:
Transformations in business & economics. 2019, vol. 18, no. 3C (48C), p. 468-484
Keywords:
LT
Kultūros politika / Cultural policy; Turizmas / Tourism.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiama švelniosios galios sampratos ir kultūrinio turizmo bei Lietuvos turizmo situacijos 2017–2018 metais analizė. Siekiant išanalizuoti turizmo įtaką švelniajai galiai Lietuvos atveju, buvo pritaikytas lyginamosios statistinės analizės metodas ir atliktas kokybinis tyrimas (interviu). Rezultatai rodo, kad Lietuvoje yra vykdomos šios trys kultūrinio turizmo rūšys: vietinis, atvykstamasis ir išvykstamasis. Visos šios trys turizmo rūšys augo 2014–2016 m. laikotarpiu. Tyrimas taip pat atskleidė, kad respondentai vykdė visų trijų rūšių kultūrinį turizmą. Tačiau tyrimas neatskleidė fakto, kad kultūrinis turizmas turėjo tokį pat tiesioginį poveikį šalies švelniajai galiai, kaip ir menas. Atkreiptinas dėmesys, kad kultūrinis turizmas, kurdamas turizmo produktus, naudoja kultūros paveldą, kultūrinius renginius (festivalius), meno parodas ir kt., todėl galima teigti, kad kultūrinis turizmas gali būti švelniosios šalies galios kanalas (nešėjas). Taigi turizmas daro netiesioginį poveikį švelniajai šalies galiai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Poveikis; Turizmas; Švelnioji galia; Vertybės; Impact; Tourism; Soft power; Values; Lithuania.

ENThe article presents and analysis of the concept of soft powerand cultural tourism and Lithuania tourism situation in 2017-2018. In order to analyse the influence of tourism on soft power in the case of Lithuania, a comparative statistical analysis method and qualitative research (interview) was carried out. Results shows that Lithuania carries out the following three types of cultural tourism: local, inbound and outbound. All these three types of tourism are seen as growing throughout the period of 2014-2016. Hovewer, the research did not reveal the fact that cultural tourism had a direct impact as art on the country’s soft power. But, cultural tourism uses cultural heritage, cultural events (festivals), art exhibitions, etc., by creating tourism products; therefore, it can be stated that cultural tourism can be a channel (carrier) of the country’s soft power. Thus, tourism has an indirect impact on the country’s soft power. [From the publication]

ISSN:
1648-4460
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/92803
Updated:
2021-03-25 17:23:45
Metrics:
Views: 27    Downloads: 3
Export: