Darbdavio ženklo formavimas kaip neapibrėžtumo valdymo strategija: aukštųjų mokyklų pozicionavimas kintančioje darbo rinkoje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Darbdavio ženklo formavimas kaip neapibrėžtumo valdymo strategija: aukštųjų mokyklų pozicionavimas kintančioje darbo rinkoje
Contents:
Neapibrėžtumo įtaka aukštajam mokslui — Teorinės neapibrėžtumo ir darbdavio ženklodaros AMI perspektyvos — Aukštųjų mokyklų pozicionavimas kaip neapibrėžtumo ir netikrumo valdymo strategija — Darbdavio ženklo formavimas AMI — Darbdavio ženklodaros segmentacija kaip strateginio organizacijos atsparumo didinimo instrumentas — AMI darbuotojų darbo nuostatų segmentų nustatymo tyrimas — Išvados ir rekomendacijos.
Keywords:
LT
Darbo rinka / Labour market; Draugijos. Organizacijos / Societies. Organisations; Universitetai / Universities; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTŠis laikotarpis yra itin sudėtingas Lietuvos ir apskritai Europos aukštojo mokslo sistemai, veikiančiai kintančios, neapibrėžtos, sudėtingos ir ambivalentiškos aplinkos sąlygomis, darančiomis įtaką visiems veiklos sektoriams, bet šiuo atveju pasižyminčiomis papildomomis, būtent švietimo įstaigoms būdingomis nestabilumo charakteristikomis. Tvarumas, išlikimas ir atsparumas neapibrėžtumui - vis svarbesni strateginiai aukštojo mokslo institucijų (toliau – AMI) uždaviniai. [Iš straipsnio, p. 249]Reikšminiai žodžiai: Organizacijos; Valdymas; Aukštojo mokslo institucijos; Aukštosios mokyklos; Universitetai; Neapibrėžtumas; Pozicionavimas; Darbdavys; Ženklodara; Segmentacija; Strategijos; Atsparumas; Organizations; Management; Higher education institutions; Higher schools; Universities; Uncertainty; Positioning; Employer; Branding; Strategies; Resistance.

ISBN:
9786094673108
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/92669
Updated:
2022-02-19 16:00:05
Metrics:
Views: 13
Export: