LTStraipsnyje pateikiamas vienioliktokų žinių apie dangaus kūnus diagnostinis tyrimas. Tyrimo rezultatai skirstomi į dvi grupes: a) vienuoliktokų bendrųjų žinių apie dangaus kūnus testo metodologinės kokybės charakteristikos; b) socialinių demografinių faktorių įtaka vienuoliktokų bendrųjų žinių apie dangaus kūnus raiškai. Tyrimo rezultatų pagrindu pateikiamos išvados ir rekomendacijos astronomijos dalyko pamokoms pagrindinėje ir vidurinėje mokykloje optimizuoti. Raktažodžiai: gamtamokslinės žinios, mokymosi pasiekimų diagnostika, testas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kowledge of nature; Pedagogical diagnostics; Test.
ENThe article presents a diagnostic research on the knowledge of eleven-graders about space objects. The results of the research are divided into two groups: a) features of methodological quality of the test on general knowledge of eleven-graders about space objects; b) influence of social demographic factors on expression of the knowledge of eleven-graders about space objects. On the basis of research results, two conclusions are presented and recommendations provided for optimizing instruction in astronomy subject at main and secondary schools.