Sutrikusios regos mokinių atminties ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Sutrikusios regos mokinių atminties ypatumai
Alternative Title:
Memory Peculiarities of Pupils with Eyesight Problems
In the Journal:
Pedagogika. 2002, 61, p. 73-82
Keywords:
LT
Kolektyvinė atmintis / Collective memory; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami sutrikusios regos pradinukų atminties ypatumai. Gauti atminties tyrimų duomenys lyginami su bendraamžių, neturinčių regos sutrikimų, analogiškais duomenimis. Atsižvelgiant į informacijos perkodavimą, sprendimų priėmimą, įsiminimo strategijos pasirinkimą, nustatyta, kad sutrikusios regos pradinių klasių tiriamiesiems būdingesinis girdimasis atminties tipas. Sutrikusios regos mokinių loginės atminties rodikliai geresni nei mechaninės atminties. Trečdalio tiriamųjų berniukų loginės atminties rodikliai geresni negu bendraamžių mergaičių. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Atmintis; Atminties tipai; Sutrikusios regos vaikai.

ENThe article analyzes peculiarities pertaining to memory of primary pupils with eyesight problems. The received data of memory research is compared with those of pupils without eyesight problems. Considering re-codification of information, decision making, and choice of memorizing strategy, it was determined that research subjects with eyesight problems are more tended to have auditory memory type. Logical memory indicators of pupils with eyesight problems are better than those of mechanic memory. Logical memory indicators of one third of boys are better than those of girls of the same age.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8880
Updated:
2018-12-20 22:55:30
Metrics:
Views: 19    Downloads: 7
Export: